SOLUTIA CPM

Managementul Performantei in Transportul de Marfa

SeniorLogistics – Aplicatia de analiza si raportare pentru transportatori

Planificarea logistica solida este fundamentala pentru succesul in transportul de marfuri. Companiile care detin flote auto trebuie sa gaseasca modalitati de a-si adapta procesele de afaceri pentru a asigura agilitatea si profitabilitatea afacerii.
Digitalizarea proceselor de planificare si analiza este un pas extrem de important pentru a obtine o viziune de ansamblu asupra activitatii desfasurate, iar solutia potrivita pentru industria de transport marfa si pentru companiile care detin flote de camioane este SeniorLogistics.

Care sunt beneficiile aplicatiei pentru transportatori SeniorLogistics

Ai toate informatiile reunite intr-o platforma unica

Ai acces rapid la rapoarte individuale pentru fiecare sofer in parte

Reduci timpul dedicat rapoartelor si analizelor

aplicatie software pentru transportatori - managementul performantei analiza si raportare

Poti calcula profitabilitatea la nivel de camion sau sofer

Obtii control si vizibilitate asupra veniturilor si cheltuielilor

Reduci erorile umane din procesele de analiza


sistem de analiza

Ce poti face cu sistemul pentru transportatori SeniorLogistics

Aplicatia SeniorLogistics se adreseaza companiilor ce activeaza in industria de transport marfa si care detin flote de camioane. Printre functionalitatile aplicatiei se numara:

Posibilitatea de a crea analize de profitabilitate pe camion, partener, sofer sau dispecer

Urmarirea rapoartelor specifice de tip Break Even Point

Folosirea analizelor What-If pentru calcularea scenariilor de cost

Urmarirea unor KPI specifici prin dashboarduri (ex. venit pe camion pe sofer, pret pe km, variatii de venituri si cheltuieli vs. perioade precedente, etc.)

Clasificarea clientilor dupa cifra de afaceri, grupati pe tari, numar de camioane active, numar km parcursi

Automatizarea alocarilor de venituri si cheltuieli pe centre de P&L

Crearea de rapoarte individuale pentru fiecare sofer: km parcursi, km externi suplimentari, paleti recuperati, etc.

Integrarea cu aplicatii operationale specifice si importul datelor din surse diverse (baze de date, fisiere .csv, etc.)

Ce poti face cu sistemul pentru transportatori industria de transport marfa flote de camioane

Modulele aplicatiei pentru transport SeniorLogistics

SeniorLogistics contine trei module, fiecare dintre acestea adresandu-se diferitor tipuri de utilizatori:

Modulul Work-Sheet – Departamentul Operational

Modulul Work-Sheet este dedicat departamentelor operationale din companiile de transport marfa, si permite:

Verificarea rapida dupa import a datelor operationale si a celor financiare

Datorita modalitatilor diferite de afisare a datelor (la nivel agregat sau detaliat), utilizatorii pot verifica daca datele au fost operate corespunzator, pentru a reduce erorile umane la minim.

Distribuirea veniturilor si cheltuielilor pe centre de cost

SeniorLogistisc distribuie automat toate veniturile si cheltuielile pe centre de cost specifice, in functie de modalitatile de repartizare prestabilite.

Avand in vedere ca valorile operationale sunt deja repartizate, valorile financiare vor fi repartizate in functie de inregistrarea contabila. Exista modalitati de repartizare care pastreaza fie camionul pe care a fost facuta inregistrarea, fie partenerul, centrul de profit sau soferul, iar valoarea va fi distribuita proportional in functie de km parcursi in luna respectiva. Valorile inregistrate pe centrul de profit administrativ vor fi distribuite automat pe toate camioanele, pe toti soferii, pe toti dispecerii, pe toti partenerii, proportional cu numarul de km parcursi in luna.

Verificarea veniturilor si cheltuielilor distribuite

Datorita consolidarii native a datelor la nivel de centru de P&L, utilizatorii pot verifica usor daca datele au fost repartizate corect. De asemenea, utilizatorii pot verifica cum au fost repartizate datele in functie de modalitatea de repartizare si pot analiza datele marcate automat de sistem prin alerte customizabile ca fiind date ce trebuie repartizate in sistemele sursa.

Modulul Rapoarte Detaliate – Departamentul Financiar

Acest modul este dedicat departamentului financiar si contine rapoarte esentiale: profitabilitatea pe camion, sofer, client, dispecer; rapoarte dedicate pentru camioane, dar si rapoarte financiare – P&L. In acest modul vor fi afisate doar datele distribuite pentru a oferi utilizatorilor intermediari o imagine corecta asupra companiei. Printre beneficiile modulului de Rapoarte detaliate se numara:

Reducerea timpului dedicat pregatirii rapoartelor si analizelor, prin inlocuirea fisierelor excel

Simplificarea fluxului de lucru pentru repartizari

Imbunatatirea procesului decizional

Control si o vizibilitate sporita asupra veniturilor si cheltuielilor companiei

Posibilitatea de a calcula indicatori relevanti in transporturi (ex. profitabilitate la nivel de camion si sofer)

Urmarirea evolutiei indicatorilor prin comparatii dintre valorile actuale si valorile istorice

Rapoarte Consolidate - Management performanta sistem EPM

Modulul Rapoarte Consolidate – Management

Modulul de Rapoarte Consolidate se adreseaza top-managementului si ofera acces rapid la informatiile cheie cu privire la activitatile companiei. Datorita modalitatilor numeroase de afisare a datelor, echipa de management poate urmari intr-un singur dashboard profitabilitatea companiei, situatia flotei, procentajul intarzierilor sau profitul inregistrat la nivel lunar in fiecare tara.

Rapoartele sunt calculate automat de aplicatie pe baza datelor procesate in celelalte module. Astfel, managerii au acces la date mult mai rapid, optimizand procesul de raportare.

Rapoartele se trimit automat pe email, eliminandu-se timpul de livrare a rapoartelor manageriale.

Descopera solutia CPM si gama intreaga de functionalitati pentru Managementul Performantei in Transport!

Afla mai multe detalii!

Meniu
close-link
close-link
close-link
close-link