SOLUTIA CPM
Managementul Performantei in Transportul de Marfa
SeniorLogistics – Aplicatia de analiza si raportare pentru transportatori
Planificarea logistica solida este fundamentala pentru succesul in transportul de marfuri. Companiile care detin flote auto trebuie sa gaseasca modalitati de a-si adapta procesele de afaceri pentru a asigura agilitatea si profitabilitatea afacerii.
Digitalizarea proceselor de planificare si analiza este un pas extrem de important pentru a obtine o viziune de ansamblu asupra activitatii desfasurate, iar solutia potrivita pentru industria de transport marfa si pentru companiile care detin flote de camioane este SeniorLogistics.
Care sunt beneficiile aplicatiei pentru transportatori SeniorLogistics
sistem de analiza
Ce poti face cu sistemul pentru transportatori SeniorLogistics
Aplicatia SeniorLogistics se adreseaza companiilor ce activeaza in industria de transport marfa si care detin flote de camioane. Printre functionalitatile aplicatiei se numara:
Modulele aplicatiei pentru transport SeniorLogistics
SeniorLogistics contine trei module, fiecare dintre acestea adresandu-se diferitor tipuri de utilizatori:
Modulul Work-Sheet – Departamentul Operational
Modulul Work-Sheet este dedicat departamentelor operationale din companiile de transport marfa, si permite:
Datorita modalitatilor diferite de afisare a datelor (la nivel agregat sau detaliat), utilizatorii pot verifica daca datele au fost operate corespunzator, pentru a reduce erorile umane la minim.
SeniorLogistisc distribuie automat toate veniturile si cheltuielile pe centre de cost specifice, in functie de modalitatile de repartizare prestabilite.
Avand in vedere ca valorile operationale sunt deja repartizate, valorile financiare vor fi repartizate in functie de inregistrarea contabila. Exista modalitati de repartizare care pastreaza fie camionul pe care a fost facuta inregistrarea, fie partenerul, centrul de profit sau soferul, iar valoarea va fi distribuita proportional in functie de km parcursi in luna respectiva. Valorile inregistrate pe centrul de profit administrativ vor fi distribuite automat pe toate camioanele, pe toti soferii, pe toti dispecerii, pe toti partenerii, proportional cu numarul de km parcursi in luna.
Datorita consolidarii native a datelor la nivel de centru de P&L, utilizatorii pot verifica usor daca datele au fost repartizate corect. De asemenea, utilizatorii pot verifica cum au fost repartizate datele in functie de modalitatea de repartizare si pot analiza datele marcate automat de sistem prin alerte customizabile ca fiind date ce trebuie repartizate in sistemele sursa.
Modulul Rapoarte Detaliate – Departamentul Financiar
Acest modul este dedicat departamentului financiar si contine rapoarte esentiale: profitabilitatea pe camion, sofer, client, dispecer; rapoarte dedicate pentru camioane, dar si rapoarte financiare – P&L. In acest modul vor fi afisate doar datele distribuite pentru a oferi utilizatorilor intermediari o imagine corecta asupra companiei. Printre beneficiile modulului de Rapoarte detaliate se numara:
Modulul Rapoarte Consolidate – Management
Modulul de Rapoarte Consolidate se adreseaza top-managementului si ofera acces rapid la informatiile cheie cu privire la activitatile companiei. Datorita modalitatilor numeroase de afisare a datelor, echipa de management poate urmari intr-un singur dashboard profitabilitatea companiei, situatia flotei, procentajul intarzierilor sau profitul inregistrat la nivel lunar in fiecare tara.
Descopera solutia CPM si gama intreaga de functionalitati pentru Managementul Performantei in Transport!
Afla mai multe detalii!