Creste performanta in vanzari

Software CPM / EPM de bugetare, planificare si analiza a vanzarilor

Previziuni vanzari | Buget vanzari | Target vanzari | Analiza KPI vanzari

sales performance management software - managementul petformantei in vanzari

Managementul performantei in vanzari

Sales performance management – ce este si ce beneficii le aduce companiilor?

Managementul performantei in vanzari (Sales Performance Management – SPM) le permite organizatiilor sa planifice vanzarile mai eficient, respectiv sa gestioneze si sa analizeze performanta angajatilor, a veniturilor si a zonelor de vanzari.

Sistemul CPM (Corporate Performance Management) sau EPM (Enterprise Performance Management) este un instrument de management al performantei in vanzari pentru ca include, intr-o singura solutie, atat componenta de planificare a vanzarilor, cat si cea de analiza.

Sistemul software pentru bugetare planifica vanzarile, gestioneaza performanta angajatilor si analizeaza rezultatele acestora, indiferent de locatia in care se afla.

4 pasi pentru cresterea performantei in vanzari cu softul EPM

performance management software – EPM, CPM

1. Planificarea vanzarilor

Sistemul software de analiza financiara imbunatateste activitatile de bugetare a vanzarilor, planificare a marjelor si a zonelor de vanzari, precum si procesele de previzionare a vanzarilor!

Solutia de planificare a vanzarilor (performance management software) iti ofera vizibilitate completa, din etapa de segmentare a clientilor, pana la acceptarea comenzilor.

Cu ajutorul platformei decizionale CPM / EPM:

Monitorizezi si controlezi performanta in vanzari

Concentrezi efortul comercial pe tintele strategice

Planifici factorii cheie pentru cresterea vanzarilor

Reorientezi planurile de actiune comerciala in functie de informatiile pe care le detii

2. Analiza vanzarilor

Vinde mai inteligent cu ajutorul functiilor avansate de analiza a vanzarilor ale sistemului software EPM (Enterprise Performance Management)!

Solutia EPM sau CPM (Corporate Performance Management) te ajuta sa controlezi ciclul de vanzari, sa monitorizezi performanta vanzarilor si sa gestionezi echipa de vanzari.

Cu ajutorul functiilor de Business Intelligence, analiza predictiva si integrare CRM:

Obtii vizibilitate asupra factorilor care influenteaza procesul de vanzari

Colectezi informatii despre comportamenul de cumparare al clientilor

Intelegi in profunzime evolutia oportunitatilor de vanzari

Video: Cum functioneaza si ce beneficii ofera aplicatia SPM?

Urmareste o prezentare a aplicatiei de management al performantei vanzarilor sustinuta de Alin Cobileac – Team Leader al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management a Senior Software.

Prezentarea a avut loc in cadrul conferintei online “Sales & Marketing” realizate de Business Mark.


Business Performance Management software

Software analiza financiara – o singura solutie pentru managementul vanzarilor

Pe masura ce activitatile de planificare, monitorizare si Business Intelligence din cadrul departamentului de vanzari cresc in complexitate, implicand un numar mare de participanti interni sau externi, devine imperativ ca toti cei implicati sa aiba acces la aceleasi informatii, corecte si de actualitate, cu ajutorul unui software de analiza financiara (Sales Performance Management).

bpm cpm software bugetare - corporate performance management

3. Gestionarea bonusurilor si stimulentelor in vanzari

Gestioneaza bonusurile si stimulentele cu un software financiar, din etapa de planificare pana la executie, cu o solutie integrata!

Solutia software CPM / EPM te ajuta sa motivezi echipa de vanzari sa isi atinga obiectivele:

  • Sincronizezi asteptarile companiei cu motivatia angajatilor
  • Obtii vizibilitate completa asupra costurile asociate vanzarilor
  • Integrezi gestionarea stimulentelor si bonusarilor cu planificarea vanzarilor, cotelor si teritoriilor

Managementul complet al stimulentelor si bonusurilor de vanzari – gestioneaza cu usurinta tot procesul, din etapa de planificare pana la calculul comisioanelor, integrand complet informatiile din planificarea cotelor si zonelor de vanzari in softul pentru Sales Performance Management (SPM).

Planifica scheme de stimulente care sa motiveze angajatii – exploateaza functiile de modelare incluse nativ in platforma software CPM / EPM, pentru a planifica scheme de bonsuri si stimulente care sa maximizeze motivatia echipei de vanzari.

Integreaza cu usurinta datele despre cotele si zonele de vanzari – asigura integrarea completa cu planificarea cotelor si a zonelor de vanzari, astfel incat modificarile aparute in alocarile si obiectivele reprezentantilor de vanzari sa fie recunoscute corect in cadrul planului de bonusuri si stimulente.

Asigura transparenta in comunicarea starii platilor – exploateaza integrarea cu sistemele tranzactionale pentru a le oferi oamenilor de vanzari informatii corecte cu privire la performanta lor si pentru a gestiona plata comisioanelor in softul de analiza financiara si bugetare.

4. Integrarea sistemului SPM cu CRM

Creste vizibilitatea in zona de executie a departamentului de vanzari si marketing – cu integrarea cu un sistem software de tip Sales Performance Management (SPM), intelegi mai bine nevoile clientilor si oferi transparenta completa.

Integreaza cu usurinta datele din CRM in procesul de Management al performantei vanzarilor – cresti vizibilitatea asupra clientilor potentiali, comportamentului clientilor si istoricului de vanzari.

Foloseste informatiile din trecut pentru a imbunatati planurile si analizele viitoare – salvezi versiuni ale datelor din istoric pentru a le compara cu rezultatele obtinute, pentru a le analiza si pentru a face previziuni mai corecte in viitor.

Creste eficienta planificarii vanzarilor – obtii informatii detaliate despre activitatile de marketing si vanzari prin integrarea sistemului EPM sau CPM software cu sisteme de tip CRM si SFA.

Construieste profile detaliate ale clientilor pentru a intelege mai bine piata – colectezi detalii relevante despre clienti (attribute personale sau de business, nevoi, preferinte si comportament).

Combina datele din CRM cu cele din alte sisteme EPM sau CPM – reunesti datele din sisteme diferite (ERP, WMS, HR si nu numai) pentru a construi o imagine unitara asupra clientilor. Integrarea cu solutia SFA faciliteaza accesul la intregul istoric al fiecarui client.

Profita de integrarea bidirectionala cu sistemul CRM – folosesti functia de drill-down din solutia CPM / EPM pentru a naviga cu usurinta din zona de planificare si analiza pana la entitatile din CRM (Conturi, Leaduri, Oportunitati).

Descopera solutia software de analiza financiara EPM / CPM si gama intreaga de functionalitati pentru managementul vanzarilor!

Afla mai multe detalii!

close-link
close-link
close-link
close-link