Pentru ca activeaza intr-un domeniu extrem de competitiv, jucatorii din retail sunt constant nevoiti sa isi monitorizeze activitatea, sa creasca eficienta si sa ia deciziile corecte in legatura cu planificarea sortimentului de marfa si previzionarea stocurilor. In conditiile in care volumele de date pe care le genereaza sunt extrem de mari, alegerea urmatoarei miscari strategice nu este deloc usoara. Trecerea de la solutiile traditionale si limitarile Excel-ului la o plaforma unica de analiza si planificare de business schimba cu adevarat situatia.
RETAIL
Dupa ce ani la rand au utilizat sisteme neintegrate, retailerii au acum acces la o solutie care face posibila conectarea tuturor proceselor de previzionare, analiza si planificare necesare pentru imbunatatirea procesului decizional in retail.
Spre deosebire de alte sisteme de analiza pentru retail, CPM combina analiza de business cu software-ul de raportare si cu solutiile de previziune, permitandu-le retailerilor sa creasca vizibilitatea datelor in cadrul intregii organizatii. Astfel, pot lua decizii mai informate, diminua risipa, imbunatati eficienta activitatilor operationale si creste competitivitatea organizatiei.
CPM este solutia perfecta pentru retailerii care vor sa acopere nevoile de analiza si planificare cu o fractiune din timpul si costul aferent solutiilor traditionale si care:
Prin dezvoltarea solutiei CPM vom eficientiza activitatile de bugetare, vom reusi sa imbunatatim controlul veniturilor si al costurilor prin sistemele de planificare si raportare si vom obtine o viziune de ansamblu asupra intregului business
Lucia Costea, Managing Partner Secom®, compania romaneasca lider de autoritate in solutii de medicina integrativa
Clienti Senior Software







