- Automatizare activitati contabile
- Simplificare fluxuri de lucru
- Generare automata documente
- Informatii integrate, accesibile in timp real
- SeniorERP Mobile – aplicatie web pentru managementul relatiilor cu clientii
Pe o piata extrem de dinamica, unde costurile fluctueaza, iar preferintele clientilor sunt in continua schimbare, distribuitorii trebuie sa fie pregatiti in orice moment sa raspunda provocarilor, mentinandu-si profitabilitatea si oferind servicii de calitate.
Softurile integrate le ofera control asupra activitatilor pe care le desfasoara, ii ajuta sa automatizeze operatiunile de rutina si sa obtina vizibilitate asupra intregului lant logistic. Astfel, isi pot ajusta permanent strategia de vanzare si chiar pot reduce costurile, fara sa faca rabat de la calitatea serviciilor oferite clientilor.
Printre beneficiile masurate, putem enumera cresterea spatiului de depozitare cu 15% si a productivitatii angajatilor cu 25%. De asemenea, a crescut viteza de prelucrare si transmitere a datelor si a scazut procentul datorat erorilor umane aproape de zero. Toate procesele din depozit sunt definite in WMS si avem 100% trasabilitate de la intrare si pana la livrarea la clientul final. Acuratetea pickingului s-a imbunatatit foarte mult, iar greselile din timpul colectarii produselor au scazut sub 1%.
Ildiko Uzoni, Logistics Manager Delaco
In planificarea curselor, solutia TMS tine cont de setarea coordonatelor GPS ale clientului, programul de lucru al clientului, timpii alocati pentru incarcarea si descarcarea marfurilor atat la client, cat si in depozit, capacitatea flotei si tonajul pentru fiecare autovehicul in parte, timpii de conducere pentru soferii cu categoria C, acolo unde legislatia impune un anumit program. Planificarea echipajelor se face cu o seara inainte, astfel incat a doua zi fiecare stie care este activitatea lui pentru intreaga zi, clientii, timpii si traseul. Sistemul permite o comunicare eficienta intre operatorul de ruta si echipajele de distributie.
Simina Costin, Director Operatiuni Top Market
Solutia ERP prezinta functionalitati superioare si permite integrarea unei game mai mari de activitati precum oferte, trimitere de e-mailuri si rapoarte, comunicare prin task-uri etc. Fiind adaptata dupa modul nostru de operare, acum putem folosi modulul de oferte, am reusit sa includem si politicile de aprovizionare in grid-urile modulelor, am adaptat rapoartele la nevoile noastre si tinem si contabilitatea in acelasi ERP.
Tiberius Eva, Administrator Atma Grup
Cand operatiunile zilnice ating o anumita complexitate, un sistem ERP flexibil sta la baza tuturor deciziilor si poate rezolva anumite situatii specifice unei industrii. Solutiile Senior Software au avut un impact major in activitatile noastre zilnice. Cu ERP procesam zilnic sute de facturi si comenzi si administram un nomenclator considerabil de clienti si articole. Datorita functionalitatilor de integrare cu serviciile de curierat, timpul de procesare a comenzilor a scazut cu 30-40%.
Ovidiu Bodea, CEO ApiLand
Cu SFA am redus destul de mult timpii de procesare a comenzilor. Reprezentantii de vanzari Sano Vita nu mai trebuie sa sune din teritoriu pentru a da comanda. Acum, agentul ajunge la client, introduce comanda in sistem si aceasta nu trebuie sa mai treaca printr-un alt departament pana sa ajunga in depozit ca sa fie procesata. Cu SFA, orice informatie este procesata direct de pe teren, fara erori, fiecare comanda fiind preluata imediat in sistem, fara intermediari.
Adrian Buica, IT Manager Sano Vita