Infografic: Cum arata un magazin online automatizat
versus o afacere neautomatizata

Activitatea companiilor din Romania a fost afectata de situatia actuala, iar majoritatea clientilor s-au mutat online.

Pentru a raspunde nevoilor in schimbare ale cumparatorilor, dar si pentru a face fata provocarilor lucrului de la distanta, afacerile isi vor desfasura activitatea din ce in ce mai mult pe internet. O simpla platforma de comert electronic nu este intotdeauna de ajuns, iar pentru a fi cu adevarat eficiente, acestea au nevoie de softuri integrate care conecteaza si automatizeaza toate procesele si fluxurile de lucru din companie.

Iata diferentele majore dintre un magazin online automatizat si integrat si o afacere neautomatizata:

Design personalizat

100% personalizare a magazinului online, dupa cele mai noi tendinte din piata.

Administrare utilizatori

Administrare securizata a comenzilor, facturilor; notificari la schimbarea starii comenzi.

Optiuni nelimitate produse

Variante de culori si marimi, posibilitate atasare documente, imagini, video-uri etc.

Integrare cu ERP

Preluare preturi, stocuri, informatii despre clienti si comenzi in timp real.

Adancime infinita categorii

Clasificari de produse cu un numar nelimitat de ramificatii.

Notificari pe email

Informare automata clienti la schimbarea statusului comenzilor lansate.

Pagini speciale

Listare separata produse noi, aflate la promotie, cu caracteristici similare.

Rapoarte si analize

Urmarire comportament client pe site: pagini vizitate, timp petrecut, produse preferate.

Afla mai multe despre sistemele integrate
pentru afaceri online automatizate!

Meniu

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea Solutiilor pentru DISTRIBUTIE!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link