Pe langa reducerea semnificativa a timpului de planificare a stocurilor, SeniorINVENTORY te ajuta sa obtii pana la:
Crestere a veniturilor
Previzionarea necesarului de stoc in concordanta cu volumul comenzilor de la clienti va genera o crestere a satisfactiei acestora si implicit venituri mai mari.
Reducere a stocurilor
Planificarea in mod optim a stocurilor tinand cont de evolutia cererii, permite reducerea in siguranta a stocurilor fara a afecta gradul de onorare a comenzilor de la clienti.
Crestere a productivitatii
Pe langa automatizarea proceselor specifice aprovizionarii, intuitivitatea crescuta a aplicatiei le va permite angajatilor sa verifice si sa planifice mai rapid stocurile a mii de produse.
Diminuare a cheltuielilor
Estimarea corecta a necesarului de marfa te ajuta sa eviti situatiile in care ai stoc in minus sau in exces, favorizand scaderea costurilor de aprovizionare si depozitare.
Cum reduci costurile cu SeniorINVENTORY?
SeniorINVENTORY iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.
Vezi VIDEO optimizare depozit >>
Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri si sa cresti productivitatea angajatilor datorita functionalitatilor ce automatizeaza activitatile specifice aprovizionarii, precum planificarea necesarului de stoc sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie. Nu in ultimul rand, interfata intuitiva a sistemului permite angajatilor sa evalueze situatia stocurilor mult mai repede si sa identifice in timp util eventuale probleme.
Ce beneficii iti ofera solutia de optimizare a stocurilor?
Cash-flow pozitiv pentru companie
Marfurile reprezinta o imobilizare de capital, iar atata timp cat stau in depozit, nu fac altceva decat sa genereze costuri din ce in ce mai mari, ajungand de multe ori sa isi piarda din valoare. SeniorINVENTORY te ajuta sa stochezi cantitatea optima de marfa, ceea ce inseamna ca vei putea evita atat situatiile de suprastoc, in care trebuie sa suporti cheltuieli mari de depozitare, cat si cele de substoc, care pot sa duca la scaderea vanzarilor. Mai mult, sistemul ia in calcul toate variabilele care ar putea influenta marimea cererii, precum sezonalitatea sau trendurile, astfel incat stocurile sa fie permanent corelate cu vanzarile.
Clienti mai multumiti
Satisfacerea cerintelor clientilor presupune capacitatea de a le oferi exact produsele pe care si le doresc, atunci cand si le doresc. Pe baza comenzilor de client anterioare, este previzionata cererea viitoare, iar pornind de la aceasta, sistemul calculeaza zilnic cantitatea de marfa necesara pentru a o acoperi. Iar daca este integrat si cu sistemul ERP al companiei, toate ordinele de transfer sau de achizitie vor fi transmise automat catre acesta pentru a fi procesate in cel mai scurt timp, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mai rapid. Astfel, cu SeniorINVENTORY reusesti sa ai clienti mai multumiti fara costuri mari si fara a fi nevoit sa stochezi cantitati mari de marfa.
Angajati mai productivi
Activitatile precum: verificarea manuala a stocurilor a mii de produse, setarea cantitatilor minime si maxime sau a stocurilor de siguranta pentru fiecare in parte, precum si stabilirea surselor de unde vor fi procurate marfurile necesare pentru acoperirea comenzilor de client sunt extrem de neproductive si consumatoare de timp. Cu SeniorINVENTORY angajatii beneficiaza de modalitati facile de verificare a stocurilor unui numar mare de produse, prin gruparea acestora in functie de anumite caracteristici comune. In plus, sistemul permite programarea verificarilor pe fiecare grup in parte si setarea de alerte care sa ii avertizeze atunci cand trebuie sa verifice un anumit grup.