SeniorERP Mobile

Conectat la Business, Oriunde & Oricand!

Aplicatie pentru angajatii de pe teren, disponibila de pe orice dispozitiv cu Android

SeniorERP Mobile este mai mult decat o aplicatie integrata cu SeniorERP, fiind parte componenta a acestuia. Orice informatie din aplicatia mobila este perfect sincronizata cu sistemul ERP, astfel ca angajatii din teren pot vizualiza, adauga si edita instant date despre clienti, facturi, incasari, stocuri, preturi si nu numai. Aplicatia poate fi accesata din browser sau poate fi instalata pe orice telefon sau tableta cu Android.

Care sunt beneficiile?

Mobilizeaza angajatii, dandu-le acces la sistemul ERP de oriunde ar fi
Creste viteza de livrare a comenzilor si implicit satisfactia clientilor
Creste productivitatea oamenilor, oferindu-le o aplicatie usor de utilizat
Creste performanta afacerii, fiind conectat permanent la piata si la nevoile clientilor
Scade timpul de procesare a documentelor, pentru ca acestea ajung direct in ERP
Scurteaza ciclul de vanzare a marfii si incaseaza mai repede banii de la clienti

Functionalitati de SFA, CRM si WMS, disponibile chiar in sistemul ERP

Cu SeniorERP Mobile gestionezi intregul proces de vanzare, de la preluarea comenzilor de la clienti, pana la incasarea creantelor. Aplicatia ofera functionalitati complete:

Planificarea vizitelor la clienti

Organizeaza eficient activitatea din fiecare zi, adaugand in calendar vizitele la clienti. Acestea pot avea ca scop preluarea unei comenzi, incasarea unei facturi sau completarea unui formular. Toate vizitele se planifica exclusiv din SeniorERP si sunt vizibile instant in aplicatia mobila.

Managementul echipamentelor

Gestioneaza eficient echipamentele plasate pe teren si realizeaza diferite actiuni cu privire la acestea: receptie, iesire, transfer sau inventar.

vizite in senior erp mobila 2020
Automatizarea procesului de vanzare tranzactionala

Adauga cu usurinta comenzi, creeaza facturi si realizeaza incasari, pentru a incheia ciclul de vanzare pe loc, chiar la sediul clientului. Poti vizualiza cu usurinta stocurile si preturile articolelor, poti rezerva stocuri instant sau aplica automat politici comerciale stabilite in relatia cu clientii.
Aplicatia suporta atat fluxul de vanzare de tip presales, unde agentul de vanzari preia comenzile de pe teren si le trimite la sediul central pentru a fi procesate, cat si vansales, care implica finalizarea intregului flux de vanzare, cu emiterea facturii si incasarea creantelor.

Ofera-le angajatilor de pe teren informatia de care au nevoie, la momentul potrivit si permite-le sa adune date utile din piata. Fii mai aproape de clientii tai cu functionalitatile oferite:

Flux complet de vanzare consultativa

Adauga cu usurinta clienti potentiali, creeaza oportunitati si transforma-le apoi in comenzi de vanzare.

Colectarea datelor din piata

Defineste formulare si include-le in activitatea zilnica a agentilor. Acestia vor prelua feedback-ul clientilor si il vor trimite la sediul central, unde poate fi folosit in diverse scopuri, inclusiv pentru planificarea campaniilor viitoare, definirea mixului de produse, stabilirea preturilor si a politicilor comerciale si nu numai.

Capacitatea de citire a codurilor de bare iti permite sa lucrezi rapid si eficient cu marfurile, sa ai trasabilitate completa asupra acestora si acuratete crescuta a operatiunilor:

Pregatirea comenzilor in depozit

Prin intermediul confirmarii de picking. Odata confirmata comanda in ERP, aceasta ajunge automat in aplicatia mobila, iar angajatul responsabil cu pregatirea ei poate incepe sa colecteze marfa din depozit, scanand codurile de bare ale produselor.

Receptia retururilor

Receptia retururilor de la clienti si asocierea automata a acestora cu documentele de vanzare din care provin.

Livrarea marfurilor la clienti

Vizualizeaza cu usurinta livrarile pe care trebuie sa le realizezi, inclusiv in cadrul unui calendar de livrari, pentru a-ti organiza cat mai eficient timpul.

Receptia marfurilor

Marfurile primite de la furnizor sunt receptionate prin scanarea codurilor de bare. Astfel, se pot inregistra cu usurinta diferentele constatate la sosirea marfurilor, iar pe baza constatarii de intrare se poate genera cu usurinta NIR-ul aferent.

Inventarierea marfurilor aflate in stoc

Timpul alocat acestei activitati scade semnificativ, iar acuratetea procesului creste, pentru ca totul este realizat prin scanarea codurilor de bare atasate marfurilor.

Control si vizibilitate asupra activitatilor desfasurate

Taskuri si alerte

Chiar in aplicatia SeniorERP Mobile utilizatorii au posibilitatea de a-si crea taskuri si alerte, asigurandu-se in acest mod ca nu pierd nimic din vedere. Mai mult, managerul de vanzari le poate aloca de la sediul de central diverse activitati pe care acestia sa le realizeze pe teren.

Rapoarte

Filtreaza datele dupa criteriile dorite si vizualizeaza rapid informatiile care te intereseaza, in cadrul rapoartelor oferite de SeniorERP Mobile. Ai la dispozitie situatii cu privire la comenzi, livrari, exigibilitati sau diverse rapoarte contabile: balanta contabila, jurnalul de vanzari, fisa de cont si nu numai.

Dashboarduri

Angajatul de pe teren poata sa vada imediat cum a performat intr-un anumit interval de timp, analiza activitatii fiind realizata instant prin intermediul dashboardurilor disponibile in SeniorERP Mobile. Aceste dashboarduri pot fi personalizate cu usurinta pentru a servi scopului urmarit de fiecare utilizator in parte. Astfel, pot fi analizate cu usurinta, prin intermediul unor grafice intuitive, vanzarile la nivel de agent, zona, produs, client si nu numai, taskurile realizate de fiecare agent in parte, situatia soldurilor clientilor si multe altele.

Afla mai multe despre aplicatia ERP mobile
de la un consultant Senior Software!

Meniu

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea Solutiei SeniorERP!
close-link

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea Solutiei SeniorERP!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link