Consultanta Logistica
Consultanta logistica - servicii de audit al activitatilor din depozit
Companiile care doresc sa isi evalueze activitatea din depozit si sa obtina sugestii pentru optimizarea acestuia, pot beneficia de serviciul de consultanta logistica, realizat de o echipa formata din specialisti cu o experienta vasta in managementul activitatilor de logistica si implementarea de solutii SCM (Supply Chain Management).
De ce sa apelez la serviciul de audit logistic de la Senior Software?
Echipa de consultanta logistica va efectua o analiza detaliata a tuturor operatiunilor desfasurate in cadrul depozitului, in urma careia vor putea fi identificate puncte slabe in organizarea depozitului, dimensionarea resurselor sau aranjarea articolelor in depozit.
Nedescoperite la timp, acestea pot duce la cresterea costurilor de operare in cadrul depozitelor, sau mai mult, la situatii in care sunt intarziate livrarile la clienti sau acestia primesc marfa gresita, ceea ce rezulta inca o data in pierderi pentru companie.
Care sunt beneficiile serviciului de audit logistic?
Profitabilitatea unei companii este strans legata de folosirea inteligenta a resurselor, activitati eficiente, informatii corecte, clienti multumiti si, nu in ultimul rand de monitorizarea atenta si constanta a situatiei din depozit. Iata cateva beneficii pe care le vei obtine daca vei apela la serviciul de consultanta logistica:
Putem sti oricand ce produse s-au livrat, ora si minutul cand au fost pregatite comenzile. Identificarea produselor se face mult mai usor, am redus timpii de picking si am crescut numarul de comenzi procesate si productivitatea. Poti sa vezi in timp real cate linii sunt procesate de fiecare angajat in parte si, in maxim 1-2 zile, angajatii se obisnuiesc cu sistemul.
Adrian Buica, IT Manager Sano Vita
Principalele elemente analizate in cadrul procesului de audit logistic:
Serviciile oferite in cadrul procesului de audit logistic:
Consultanta logistica pentru furnizorii de servicii 3PL
Daca esti furnizor de servicii logistice, consultantii nostri te vor ajuta sa adaptezi activitatile de 3PL pentru a deservi specificul fiecarui client, sa dimensionezi corect nevoile de picking, livrare si depozitare specifice, sa alcatuiesti matricea de preturi in functie de tipul de client caruia ii oferi servicii 3PL
Afla mai multe detalii de la unul din expertii nostri in logistica. Solicita o sesiune de consultanta logistica!
Auditul activitatilor din depozit
6 aspecte importante in procesul de reorganizare a fluxurilor de lucru din depozit:
Alegerea modului optim de realizare a proceselor logistice
Viteza de rotatie a stocurilor si specificul fiecarei zone din depozit
Modul in care sunt dispuse rafturile, dar si layout-ul general al depozitului
Modalitatile de picking utilizate, in functie de tipul, canalul si forma comenzii
Gestionarea schimbarii generate de trecerea la un mod de lucru integrat
Respectarea principiului “just in time” pentru reaprovizionarea locatiilor de picking