Senior Software, cu care am inceput colaborarea acum 10 ani, a dat dovada ca este partenerul ideal pentru afacerile de distributie, deoarece acorda o atentie deosebita identificarii corelatiilor corespunzatoare pentru eficientizarea activitatilor de business
De la PRIMUL CONTACT CU CLIENTUL pana la SERVICIILE POST-VANZARE iti oferim sistemele software POTRIVITE pentru distributie
Pentru buna desfasurare a activitatii de distributie, oferim un pachet complet de sisteme software pentru automatizarea si managementul proceselor de business. Aceste sisteme includ o serie de functionalitati extrem de utile ce permit gestionarea elementelor specifice distribuitorilor precum agenti, divizii si zone de vanzare, liste de preturi, politici comerciale sau diverse tipuri de clienti, inclusiv International Key Accounts (IKA).
Vezi ce beneficii au obtinut cativa dintre clientii nostri care fac distributie in Romania, dar si la nivel international:
Parmafood Group Distribution
- Unul dintre principalii distribuitori de alimente si bauturi din Romania
- Cifra de afaceri de peste 24 milioane euro
- Peste 3000 de produse si 120 branduri internationale in portofoliu
- Acopera toate segmentele de distributie la nivel national: K.A., HoReCa si Retail Traditional
Sisteme implementate: ERP, BI, SFA, CPM
Beneficii:
Viziune de ansamblu asupra afacerii
Reducerea timpului de facturare cu peste 50%
Optimizarea stocurilor si eliminarea situatiilor in care expira marfa in stoc
Reducerea timpului mediu de incasare de la 120 la 30 zile
Reducerea parcului auto la jumatate
Asigurarea livrarii produselor oriunde in tara in 24 de ore
Rata de success a livrarilor de 99,8%
Inlocuirea fisierelor Excel
Reducerea cu 50% a timpului alocat organizarii si consolidarii bugetului
Un control sporit asupra cheltuielilor la nivel de responsabil de buget
Posibilitatea de a urmari in timp real evolutia marjei de profit la nivel de produs
Scaderea timpului de livrare a rapoartelor manageriale
Dinamic 92
- Distribuitor de consumabile auto din 1992
- Cifra de afaceri de 60 mil euro
- 5 depozite regionale
- 45.000 mp spatii de depozitare
- Flota logistica de peste 300 vehicule
- 350 angajati
Sisteme implementate: ERP, BI, WMS, E-COMMERCE, HR, CPM
Beneficii:
Cresterea cifrei de afaceri cu 30%
Mentinerea numarului de creante la nivelul anului anterior
Managementul integrat al tuturor resurselor companiei
Un control mai bun al cash-flow-ului
Controlul bonitatii clientilor si oprirea creditelor neperformante
Controlul riguros, in timp real al clientilor si al agentilor de vanzari
Adaptarea rapida la schimbarile din piata
De cand am SeniorERP, dorm mai linistit. Cifra de afaceri a crescut cu 30%, in timp ce creantele s-au mentinut la nivelul anului anterior. SeniorERP este o masura extraordinara de control cash-flow
Sipex Company
- Distribuitor de produse si solutii complete pentru domeniul constructiilor si finisajelor in constructii
- 7 centre logistice la nivel national
- Parc auto cu peste 95 de autoutilitare
Sisteme implementate: ERP, BI
Beneficii:
Cresterea acuratetii datelor
Optimizarea si cresterea vitezei de rotatie a stocurilor
Reducerea timpului necesar adoptarii deciziilor de business
Crearea de fluxuri de business interne eficiente
Automatizarea proceselor operationale
Gestionarea cu succes a politicilor comerciale stabilite in relatia cu furnizorii si clientii
SeniorERP demonstreaza flexibilitate crescuta prin configurari, prin intermediul unor instrumente vizuale, intuitive si usor de folosit de catre orice om din companie, fara o pregatire speciala. In plus, obtinerea de informatii critice, necesare, la timpul potrivit; rapoarte cat mai flexibile; analize cat mai detaliate; metode de planificare a resurselor au dus la acceptarea usoara a aplicatiilor software de catre membrii organizatiei
Sano Vita
- Unul dintre cei mai cunoscuti distribuitori de alimente vegetariene din Romania
- Cifra de afaceri de 15 milioane euro
- Patru puncte de lucru si peste 250 de angajati
Sisteme implementate: ERP, BI, WMS, CPM, SFA, E-COMMERCE
Beneficii:
Triplarea vanzarilor online
Cresterea numarului de comenzi procesate zilnic
Procesarea rapida si corecta a comenzilor
Automatizarea operatiunilor si monitorizarea proceselor din depozit
Reducerea timpilor de lucru si optimizarea traseelor de picking
Gestionarea eficienta a resursei umane si stimularea productivitatii angajatilor
Reducerea timpului de instruire a noilor angajati la maxim 1-2 zile
Gestionarea eficienta a resuselor pe baza unor analize legate de dispersia geografica a vanzarilor
Acces in timp real la gradul de incarcare a fiecarui agent de vanzari in parte
Viziune clara asupra proceselor de bugetare si asupra cash-flow-ului din companie
Trasabilitate completa
Vizibilitate mai mare pe piata si posibilitati variate de promovare
Recomandari dupa preferintele clientilor, pe baza istoricului de comenzi
Cu SeniorE-COMMERCE s-a triplat numarul de vanzari pe zona de online deoarece avem o mai buna vizibilitate pe piata si posibilitati variate de promovare. Cu SeniorWMS, chiar si un angajat nou poate gasi produsul dorit imediat deoarece i se arata pe un terminal mobil locatia articolului si traseul cel mai scurt
Rocast
- Distributie de produse destinate unui spectru larg de activitati, de la bricolaj la constructii si industrie
- Peste 70.000 articole in portofoliu
- 300 angajati
- 75 agenti distributie
- 40 furnizori
Sisteme implementate: ERP, BI, E-COMMERCE
Beneficii:
Cresterea cu 10% a vanzarilor dupa doar 3 luni de utilizare a magazinului online
Actualizarea rapida a informatiilor (preturi, disponibilitatea produselor etc)
Trimiterea in timp real catre portal a modificarilor din ERP
SeniorERP comunica cu magazinul online printr-un modul creat de Senior Software cu ajutorul caruia se pun la dispozitia portalului online informatiile din SeniorERP. Principalul avantaj este ca orice modificare realizata in ERP se transmite in timp real catre portal, astfel ca nu mai pierdem timp cu actualizarea informatiilor de doua ori
Phoenix Contact
- Lider in domeniul productiei de componente pentru conexiuni electrice si pentru tehnologia automatizarilor industriale
- Subsidiara Phoenix Contact GmbH & Co. KG din Germania – lider mondial in tehnica industriala de contact
Sisteme implementate: ERP, BI, CPM
Beneficii:
Cresterea calitatii serviciilor oferite clientilor
Aprofundarea relatiilor comerciale existente
Eficientizarea proceselor de organizare interna, planificare si control
Dezvoltarea, dar si asigurarea securitatii tranzactiilor
Simplificarea procesului de bugetare si reducerea timpilor alocati
Posibilitatea de introducere cu usurinta a unor date estimative preliminare
Realizarea de analize si estimari ale veniturilor si marjelor de profit intr-un timp foarte scurt
Intuitivitatea solutiei SeniorERP, acoperirea activitatilor curente precum si referintele pozitive primite de la utilizatori, au stat la baza deciziei de a alege aceasta solutie. Customizarea a permis o mai buna optimizare a timpilor de operare, a fluxurilor de activitati si in final un volum mai mare de tranzactii. In plus, putem lucra cu depozite multiple, putem gestiona stocuri in custodie, toate acestea in deplina siguranta si intr-un mod intuitiv, simplu de utilizat
Ocean Fish
- Lider de piata in domeniul productiei, distribuției si exportului semipreparatelor din peste, fructe de mare, peste congelat sau afumat
- Cifra de afaceri de peste 30 milioane de euro
- 230 angajati
- 2 depozite produse congelate de tip drive-in – capacitate 5.400 de paleti
- 2 depozite clasice – capacitate 1.600 de paleti
- Vinde peste 20 de tone pe zi de produse si derivate din peste
Sisteme implementate: ERP, BI, WMS, SFA
Beneficii:
Optimizarea procesului de picking
Identificarea cu usurinta a produselor din depozit
Imbunatatirea acuratetii stocurilor
Cresterea vizibilitatii asupra operatiunilor din depozit
Urmarirea in timp real a productivitatii angajatilor
Alocarea task-urilor si gestionarea resursei umane mai eficienta
Integrarea noilor angajati in 2-3 zile
Imagine mai clara asupra activitatilor
Posibilitatea de a raspunde provocarilor de business mult mai rapid
Acces rapid la informatii relevante si analize KPI
Urmarirea rapoartelor in timp real
Decizii manageriale mai bune, intr-un timp mai scurt
Un control mai bun asupra agentilor de vanzari
Simplificarea proceselor de preluare a comenzilor si de incasare creante
Herlitz
- Unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de birotica si papetarie
- Filiala locala a grupului Pelikan Vertriebsgesellschaftz din 2014
Sisteme implementate: ERP, EDI, BI, CPM, WMS, SFA
Beneficii:
Simplificarea operatiunilor
Reducerea numarului de erori umane
Trasabilitate completa
Securitatea datelor
Un sistem de raportare eficient
Comunicare eficientizata intre sediul central si punctele de lucru
Stabilirea de politici comerciale detaliate cu cei peste 1500 de clienti
Imbunatatirea modalitatii de gestiune a preturilor in functie de sezonalitate si promotii
Control mai bun al depozitului
Organizarea mai eficienta a depozitului si a activitatii angajatilor
Optimizarea procesului de picking
Senior Software a fost furnizorul care a inteles foarte bine nevoile noastre si ne-a oferit cea mai buna solutie din punct de vedere calitate/pret. Sistemele sunt dezvoltate pe o tehnologie noua, avand posibilitati multiple de personalizare si dezvoltare
Jollycontor
- Cel mai mare distribuitor de obiecte sanitare premium din Cluj
- Cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro
- Showroom de aproximativ 2.000 mp
- Doua depozite cu o suprafata totala de 4.000 mp
- Peste 5.000 de produse in portofoliu
Sisteme implementate: ERP, BI
Beneficii:
Crestere de pana la 30% a productivitatii angajatilor
Cresterea cu 20-25% a eficientei in procesul de aprovizionare marfuri
Generarea documentelor fiscale pe baza comenzii
Un control si o transparenta mai mare asupra circuitului documentelor
Imbunatatirea fluxurilor operationale
Eficientizarea procesului decizional
Posibilitatea crearii unor analize de business complexe
Urmarirea in timp real a situatiei incasarilor, dar si a altor indicatori care influenteaza costurile si vanzarile
Ne-am dat seama ca nu putem creste fara o solutie integrata de management pe masura, iar pachetul de la Senior Software a indeplinit cele mai multe criterii de selectie in comparatie directa cu alti furnizori din domeniu. Cele mai importante criterii au fost: personalizarea platformei conform nevoilor noastre, suportul post-vanzare, preocuparea continua pentru dezvoltarea aplicatiei, interfata simpla si usurinta cu care se utilizeaza sistemul