Descarca Gratuit
Ebook - 4 pasi pentru cresterea vanzarilor pe termen lung
CUM GESTIONEAZA MANAGERII DE VANZARI ALOCAREA ZONALA, TARGETELE SI BONUSURILE VANZATORILOR?
Construirea si gestionarea pipeline-ului de vanzari sunt vazute de catre liderii de vanzari ca fiind elementele esentiale pentru succesul departamentului. Totusi, pe langa acestea, o atentie la fel de mare necesita si organizarea si alocarea optima a zonelor de vanzari, stabilirea targetelor, a bonusurilor si stimulentelor acordate angajatilor.
Relevanta acestora este dovedita de sutele de companii care au inregistrat rezultate remarcabile utilizand softuri moderne care le premit sa gestioneze cu usurinta si astfel de activitati. Completarea infrastructurii deja existente cu solutii pentru managementul performantei in vanzari (SPM) va genera cresterea pe termen lung a vanzarilor si imbunatatirea semnificativa a productivitatii echipelor.
>> Descarca ebook-ul pentru a descoperi cum poti creste vanzarile pe termen lung in doar patru pasi.
O singura solutie pentru managementul vanzarilor
Managementul performantei in vanzari (Sales Performance Management – SPM) le permite organizatiilor sa planifice vanzarile mai eficient, respectiv sa gestioneze si sa analizeze performanta angajatilor, a veniturilor si a zonelor de vanzari.
Afla mai multe despre aplicatia completa pentru Managementul Vanzarilor (SPM)!
Solutia de bugetare, planificare si analiza a vanzarilor
Studii de caz & Articole utile
Urmareste o prezentare desfasurata in cadrul conferintei online „Sales & Marketing” organizata de Business Mark a aplicatiei de management al performantei vanzarilor sustinuta de Alin Cobileac – Team Leader al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management a Senior Software.