Dedica cu pana la 80% mai putin timp procesului de aprovizionare si planificare stocuri

Pe langa reducerea semnificativa a timpului de planificare a stocurilor, SeniorINVENTORY te ajuta sa obtii pana la:

0%
Crestere a veniturilor

Previzionarea necesarului de stoc in concordanta cu volumul comenzilor de la clienti va genera o crestere a satisfactiei acestora si implicit venituri mai mari.

0%
Reducere a stocurilor

Planificarea in mod optim a stocurilor tinand cont de evolutia cererii, permite reducerea in siguranta a stocurilor fara a afecta gradul de onorare a comenzilor de la clienti.

0%
Crestere a productivitatii

Pe langa automatizarea proceselor specifice aprovizionarii, intuitivitatea crescuta a aplicatiei le va permite angajatilor sa verifice si sa planifice mai rapid stocurile a mii de produse.

0%
Diminuare a cheltuielilor

Estimarea corecta a necesarului de marfa te ajuta sa eviti situatiile in care ai stoc in minus sau in exces, favorizand scaderea costurilor de aprovizionare si depozitare.

Cum reduci costurile cu SeniorINVENTORY?

SeniorINVENTORY iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.

Sistemul iti permite sa reduci investitia in stocuri si sa cresti productivitatea angajatilor datorita functionalitatilor ce automatizeaza activitatile specifice aprovizionarii, precum planificarea necesarului de stoc sau generarea comenzilor de aprovizionare, transfer sau productie. Nu in ultimul rand, interfata intuitiva a sistemului permite angajatilor sa evalueze situatia stocurilor mult mai repede si sa identifice in timp util eventuale probleme.

Ce beneficii iti ofera solutia de optimizare a stocurilor?

Cash-flow pozitiv pentru companie

Marfurile reprezinta o imobilizare de capital, iar atata timp cat stau in depozit, nu fac altceva decat sa genereze costuri din ce in ce mai mari, ajungand de multe ori sa isi piarda din valoare. SeniorINVENTORY te ajuta sa stochezi cantitatea optima de marfa, ceea ce inseamna ca vei putea evita atat situatiile de suprastoc, in care trebuie sa suporti cheltuieli mari de depozitare, cat si cele de substoc, care pot sa duca la scaderea vanzarilor. Mai mult, sistemul ia in calcul toate variabilele care ar putea influenta marimea cererii, precum sezonalitatea sau trendurile, astfel incat stocurile sa fie permanent corelate cu vanzarile.

Cash-flow pozitiv pentru companie
Clienti mai multumiti

Clienti mai multumiti

Satisfacerea cerintelor clientilor presupune capacitatea de a le oferi exact produsele pe care si le doresc, atunci cand si le doresc. Pe baza comenzilor de client anterioare, este previzionata cererea viitoare, iar pornind de la aceasta, sistemul calculeaza zilnic cantitatea de marfa necesara pentru a o acoperi. Iar daca este integrat si cu sistemul ERP al companiei, toate ordinele de transfer sau de achizitie vor fi transmise automat catre acesta pentru a fi procesate in cel mai scurt timp, ceea ce face ca livrarea sa se poata realiza mai rapid. Astfel, cu SeniorINVENTORY reusesti sa ai clienti mai multumiti fara costuri mari si fara a fi nevoit sa stochezi cantitati mari de marfa.

Angajati mai productivi

Activitatile precum: verificarea manuala a stocurilor a mii de produse, setarea cantitatilor minime si maxime sau a stocurilor de siguranta pentru fiecare in parte, precum si stabilirea surselor de unde vor fi procurate marfurile necesare pentru acoperirea comenzilor de client sunt extrem de neproductive si consumatoare de timp. Cu SeniorINVENTORY angajatii beneficiaza de modalitati facile de verificare a stocurilor unui numar mare de produse, prin gruparea acestora in functie de anumite caracteristici comune. In plus, sistemul permite programarea verificarilor pe fiecare grup in parte si setarea de alerte care sa ii avertizeze atunci cand trebuie sa verifice un anumit grup.

angajati mai productivi

Doresti sa afli cat costa implementarea sistemului INVENTORY?

Functionalitatile de baza ale solutiei SeniorINVENTORY:

Sistem de alerte

Alertele sunt destinate sa evidentieze problemele legate de stoc care necesita atentie. Acestea asigura functionarea normala a sistemului si te ajuta sa optimizezi procesul de planificare, prioritizand activitatile in functie de importanta pe care o au. Mai exact, datorita sistemului de alerte economisesti timp, bani si efort.

Planificare multi-locatie

Cu SeniorINVENTORY poti sa optimizezi stocurile pentru un numar nelimitat de locatii (fizice sau virtuale). Modalitatea de reaprovizionare este setata la implementare, fiind posibila astfel previzionarea, planificarea si reaprovizionarea corespunzatoare a fiecarui articol din fiecare locatie.

Optimizare stocuri

SeniorINVENTORY optimizeaza cererea curenta si viitoare de stoc si evidentiaza inconsistentele si situatiile exceptionale care necesita atentie. Aceasta informatie iti permite sa aplici masurile necesare astfel incat sa poti acoperi cererile clientilor si in acelasi timp sa minimizezi stocurile.

Previzionare stocuri

Functia de previzionare poate gestiona cu usurinta articolele cu viteza mica de rotatie, cerere variabila sau sezoniera. Este usor sa faci orice modificare manuala asupra previziunii: doar modifici cantitatea aferenta unei luni, iar sistemul va efectua automat noua planificare, pastrand si valoarea initiala pentru referinta.

Beneficiaza de o demonstratie personalizata a solutiei SeniorINVENTORY!

Meniu

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea completa a Solutiei INVENTORY!
close-link