Cu SeniorCRM gestionezi mai usor activitatea echipelor de:

Vanzari

Urmareste ofertele si vizitele la clienti, pastreaza toate detaliile despre acestia intr-un singur sistem, implementeaza fluxuri de vanzare personalizate si monitorizeaza mai usor rezultatele vanzatorilor.

Marketing

Importa baze de date cu potentiali clienti, segmenteaza-i dupa criteriile dorite, abordeaza-i prin campanii de marketing personalizate si urmareste mai usor rezultatele eforturilor de promovare.

Service & Suport

Personalizeaza si automatizeaza procedurile de alocare si solutionare a solicitarilor de la clienti si creeaza baze de cunostinte sau intrebari frecvente pentru a creste productivitatea angajatilor.

Gestiune proiecte

Creeaza rapid proiecte, aloca resursele corespunzatoare si personalul potrivit fiecaruia, urmareste incadrarea in limitele de cost stabilite si masoara permanent rezultatele obtinute.

Platforma CRM cu 4 milioane de utilizatori la nivel mondial

SeniorCRM este dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 4 mil. de utilizatori in intreaga lume, si poate fi integrat cu usurinta cu alte produse Microsoft precum Outlook sau Sharepoint, astfel incat sa se adapteze cu usurinta nevoilor oricarei afaceri.

Datorita simplitatii in utilizare, managerii isi pot crea usor rapoartele si graficele dorite, astfel incat sa obtina rapid informatii cu privire la vanzari, indicatori de performanta, nevoile clientilor, rezultatele activitatilor de promovare sau statusul solicitarilor de service, contribuind astfel la cresterea satisfactiei clientilor si generarea de vanzari.

Conecteaza toate departamentele si ofera experiente unice clientilor

Cu SeniorCRM toti angajatii au acces la o baze de date comuna, iar orice informatie nou adaugata este disponibila imediat in sistem, beneficiul principal fiind o comunicare optima atat intre angajati, cat si cu clientii sau partenerii. Astfel, daca de exemplu un consultant de vanzari preia atributiile altuia, acesta va putea afla direct din CRM istoricul interactiunilor cu clientul respectiv. Bineinteles, accesul utilizatorilor la informatiile din sistem se realizeaza conform politicii de securitate stabilita la nivel de companie.

soft crm romania
sistem crm romanesc

Automatizeaza activitatile repetitive cu fluxuri de lucru personalizate

In SeniorCRM ai la dispozitie o serie de fluxuri de lucru predefinite, pe care le poti personaliza in functie de nevoile si specificul companiei tale. Fiecare dintre acestea contine o serie de etape, care la randul lor sunt alcatuite din pasi obligatorii de urmat. Prin intermediul fluxurilor poti automatiza cele mai uzuale activitati interne, spre exemplu avansarea unui potential client de la o etapa la alta in procesul de vanzare sau alocarea corecta a solicitarilor de service catre utilizatorii responsabili.

Alege doar modulele si functionalitatile potrivite afacerii tale

In functie de activitatile desfasurate, structura modulara a sistemului CRM permite implementarea treptata. Daca de exemplu in companie exista un departament dedicat acordarii de suport clientilor, insa activitatile de promovare sunt putine, atunci cu siguranta nu vei avea nevoie de modulul de marketing. Ulterior, pe masura ce afacerea evolueaza, poti adauga cu usurinta noi functionalitati. De asemenea, pentru un control mai eficient al activitatii, SeniorCRM poate fi integrat si cu alte sisteme de management din companie: ERP, Business Intelligence etc.

crm online

Ce noutati aduce cea mai recenta versiune SeniorCRM?

O interfata noua

Noua interfata a sistemului CRM are un design mult mai intuitiv, orientat spre imbunatatirea experientei utilizatorilor si cresterea productivitatii acestora, fiind gandita sa le ofere acces facil la informatiile de care au nevoie.

Procese de business

In noul CRM a fost introdus conceptul de Proces. Acestea sunt usor de creat si personalizat si au rolul de a ghida utilizatorul, aratandu-i permanent unde se afla, ce a facut si ce mai are de facut pentru a duce la bun sfarsit o anumita activitate.

Acces rapid la informatii

Noul sistem CRM prezinta un meniu de tip drop-down care poate fi accesat de oriunde din aplicatie si le permite utilizatorilor sa ajunga rapid la o anumita informatie fara sa fie necesara trecerea de la o fereastra de lucru la alta.

Fluxuri de lucru flexibile

Modalitatea simplificata de editare si creare a Proceselor faciliteaza modelarea chiar si a celor mai complexe procese de business. Fiecare Proces contine anumite etape predefinite, iar la randul lor, etapele contin pasi.

Buton de creare rapida

Forma de Creare Rapida permite introducerea datelor de oriunde din aplicatie doar prin apasarea unui buton, selectarea tipului de inregistrare dorit si apoi introducerea informatiilor solicitate, facilitand astfel munca angajatilor.

Date extinse despre clienti

Pentru a contribui la consolidarea relatiilor cu prospectii si clientii, noul CRM permite atasarea de imagini fiecarui contact din sistem. In plus, poate fi afisata si locatia pe harta, datorita integrarii sistemului CRM cu Microsoft Bing Maps.

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea completa a Solutiei SeniorCRM!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link