Aspad aproximeaza o crestere a vanzarilor de 20% cu solutiile Senior Software

Distribuitorul Aspad din Bucuresti estimeaza o crestere de 20% a vanzarilor in 12 luni de la implementarea pachetului de sisteme software integrate furnizate de Senior Software.

Aspad COM implementeaza un pachet de sisteme software pentru imbunatatirea celor 4 canale de vanzare principale. Softurile alese sunt furnizate de echipa Senior Software:

  • SeniorERP – soft ERP pentru managementul resurselor si cresterea vanzarilor
  • SeniorVisualBI – sistem Business Intelligence pentru raportarea si analiza datelor
  • SeniorB2C – platforma online pentru comertul B2C
  • SeniorB2B – platforma online pentru comertul B2B
  • HR – pentru gestionarea resurselor umane

SeniorERP

Soft ERP pentru managementul resurselor

SeniorVisualBI

Sistem pentru raportarea si analiza datelor

SeniorB2C

Platforma online pentru comertul B2C

SeniorB2B

platforma online pentru comertul B2B

HR

Pentru gestionarea resurselor umane


imbunatatiri

Sistemul SeniorERP a fost deja implementat, si dupa numai cateva saptamani de utilizare, echipa Aspad mentioneaza urmatoarele imbunatatiri:

Fluxuri de lucru mai simple pentru vanzatorii din teren

Flux de aprovizionare mai eficient pentru departamentul de achizitii

Generarea rapida a rapoartelor si obligatiilor declarative catre stat

Mobilitate si acces rapid la informatii pentru agentii din teren

Eliminarea apelurilor telefonice dintre angajatii de la birou si agentii de pe teren

Calcularea automata a bonusurilor pentru agenti

Centralizarea politicilor comerciale

Proces de ofertare mai simplu

Emiterea de notificari scadente catre client

imagine comunicat aspad com senior software implementare erp romanesc

Pentru mine, achizitia de ERP inseamna tot pachetul: ERP, BI, B2B si B2C. Prin urmare, am cautat un furnizor care sa ne poata livra o solutie completa. Am cercetat piata de software in detaliu si am ajuns la Senior Software. Am urmarit inclusiv studiile de caz si feedbackul de la cei care utilizeaza deja sistemele. In urma acestei investitii, ne asteptam ca la finalul unei perioade de 12 luni sa inregistram o crestere a vanzarilor de aproximativ 20%.

Cristina Lopata

Director General

Obiective Aspad dupa implementarea pachetului complet de softuri

Obiective Aspad dupa implementarea pachetului complet de softuri


Odata cu implementarea solutiilor Senior Software, Aspad si-a setat obiective clare precum:

Aproximativ 20% crestere a vanzarilor in primele 12 luni

Organizarea eficienta a departamentelor

Integrarea fluxurilor de lucru intre departamente

Vizibilitate mai mare asupra rentabilitatii relatiilor comerciale

Acces oricand si de oriunde pentru agentii de vanzari la informatii

Optimizarea stocurilor

Analize si raportari detaliate in vanzari

O predictibilitate cat mai exacta a potentialului de vanzare

Imbunatatirea relatiilor cu clientii si partenerii

Beneficiile automatizarii si a softurilor integrate pentru Aspad

Inainte de colaborarea cu Senior Software, majoritatea operatiunilor Aspad se realizau manual, iar anumite activitati precum transmiterea informatiilor, depunerea unor declaratii fiscale, realizarea unor rapoarte sau actualizarea datelor de produs consumau prea mult timp si prea multe resurse.

Acum aceste procese s-au automatizat si am economisit timp. Intrastatul, declaratia referitoare la ambalaje, integrarea magazinului online cu ERP-ul – sunt situatii care se fac automat. In plus, agentii de vanzari isi fac singuri comenzile, pot vedea clientii, situatia vanzarilor si a incasarilor, stocurile si listele de preturi. Lucrurile sunt mult mai simple

- a specificat Directorul General al companiei Aspad.

Despre Aspad COM

Infiintata in anul 2000, Aspad COM este o afacere de import si distributie de produse destinate mentenantei auto si industriale. Compania are un depozit central in Bucuresti si desfasoara distributie la nivel national prin intermediul echipei de vanzari. In 2020, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro.

Citeste si:

SeniorERP a crescut cu 80% timpul dedicat clientilor la raft de catre angajatii VIAMSO

SeniorERP a crescut cu 80% timpul dedicat clientilor la raft de catre angajatii VIAMSO Noutatifebruarie 25, 2021 Cu SeniorERP, timpul dedicat clientilor la raft a crescut cu 80% pentru echipa Viamso, retailer de materiale de constructii. Dupa numai doua saptamani de utilizare a sistemului ERP, managerii spun ca le-a adus beneficii mai mari decat au...

Schuller Eh’klar eficientizeza timpul si resursele cu solutiile Senior Software

Schuller Eh`klar, subsidiara din Cluj a furnizorului austriac cu acelasi nume, utilizeaza solutiile integrate de la Senior Software pentru managementul businessului. Compania a ales sistemele ERP si BI pentru a creste satisfactia clientilor, pentru a economisi timp si pentru a reduce erorile umane.

SeniorERP – oferta pentru clientii noi: functionalitati pentru vanzari, gratuit 6 luni

Companiile care isi doresc automatizarea afacerii si cresterea vanzarilor pot beneficia de o oferta noua: la achizitionarea sistemului SeniorERP, primesc gratuit, timp de 6 luni, functionalitati integrate suplimentare de SFA, CRM si Dashboards.

Meniu
close-link
close-link
close-link
close-link