Serviciile pe care le punem la dispozitia clientilor contribuie la atingerea cu usurinta a obiectivelor de crestere a afacerii lor!

phoenix contact parallax harta solutii v1

“In cei 5 ani de colaborare cu Senior Software, putem mentiona o crestere in performanta globala atat a produsului SeniorERP cat si a echipei de suport. SeniorERP a evoluat constant ca tehnologie, motiv pentru care am decis sa facem in acesti 5 ani 2 procese de upgrade de versiune. Avem certitudinea ca atat echipa care gestioneaza dezvoltarea cat si cea care gestioneaza suportul aplicatiei au tinut pasul cu noile tehnologii si si-au confirmat statutul de furnizor de incredere intr-o piata foarte competitiva si sensibila. 

Mai mult, echipa de suport ne ajuta in permanenta sa ajustam sistemul conform schimbarilor survenite in zona de operational. Evolutia continua a nevoilor noastre a fost pe deplin sustinuta de flexibilitatea si operativitatea echipei Senior Software.”

Silviu Toma, Director General Phoenix Contact Romania

Specializare

Transformam experienta acumulata in solutii flexibile si adaptabile celor mai noi sau complexe cerinte specifice companiilor cu activitati de distributie, productie, retail si servicii.

Flexibilitate

Suntem atenti la particularitatile fiecarei companii si la mediul economic in care opereaza, astfel incat solutiile noastre sa sustina obiectivele de crestere ale clientilor nostri.

Tehnologie

Tehnologia de ultima generatie reprezinta o garantie pe care o oferim clientilor privind faptul ca infrastructura informatica va sustine cresterea afacerii lor si nu o va limita.

Servicii personalizate pentru fiecare etapa a colaborarii:

servicii analiza proceselor de business

Analiza proceselor din companie

Scopul analizei proceselor de afaceri este acela de a reduce pe cat posibil riscurile implicate de implementare si de a favoriza setarea unor obiective realiste. Toate deciziile luate in etapa de analiza urmaresc defasurarea la parametri optimi a activitatii clientului si customizarea sistemului in concordanta cu necesitatile acestuia.

Cateva dintre activitatile care au loc in etapa de analiza sunt: identificarea customizarilor initiale, propunerile de procese, stabilirea configurarilor initiale samd.

servicii management de proiect v1

Managementul de proiect

O implementare de software reusita se bazeaza in primul rand pe un bun management al proiectului, respectiv: analiza in profunzime a necesitatilor utilizatorilor, a resurselor disponibile pentru proiect, precum si a complicatiilor sau riscurilor ce il pot afecta. Toate acestea constituie elementele de baza ale bunei desfasurari a proiectului.

In prima faza este realizat Planul de Proiect, iar pornind de la acesta toate sarcinile stabilite sunt alocate angajatilor potriviti. Pe tot parcursul desfasurarii proiectului, managerul verifica periodic statusul acestuia, informeaza mai departe si rezolva din timp problemele aparute, astfel incat proiectul sa fie dus la bun sfarsit.

servicii implementarea sistemului

Implementarea sistemului

In prima faza este realizata planificarea proiectului, urmata de analiza acestuia, la finalul careia este realizat “Raportul de analiza“. Dupa ce acest raport este aprobat de client, au loc etapele de instalare a serverului, training-ul utilizatorilor sistemului, configurarea aplicatiei si importul datelor. In faza de Go Live, consultantul de implementare va ramane la dispozitia clientului intre 2 si 5 zile in functie de complexitatea proiectului. Dupa Go Live se trece la configurarea si training-ul pe modulul de contabilitate al aplicatiei, implementarea fiind finalizata odata cu inchiderea cu succes a primei luni contabile in aplicatie. Dupa implementare are loc evaluarea rezultatelor, care are scopul de a identifica gradul de multumire al clientilor.

servicii post implementare

Servicii post-implementare

Serviciul de suport post-implementare are rolul de a asigura satisfactia clientilor si buna functionare a sistemului informatic si dupa implementarea acestuia. Suportul este asigurat pentru intrebari de natura tehnica sau in cazul functionarii anormale a solutiei si este disponibil in intervalul 9:00 – 18:00.

Cateva exemple de tipuri de probleme pentru care Senior Software ofera suport sunt: optimizarea utilizarii sistemului, intrebari post implementare, preluare de bug-uri sau ajutor in raportare. Senior Software asigura suportul aplicatiei printr-un sistem de ticketing dupa un Service Level Agrement (Firmele care au contracte active de mentenanta si suport tehnic au asigurat un timp de raspuns la incidente conform celor stipulate in contract).

servicii infrastructura

Servicii de infrastructura

Pentru a asigura functionarea la parametri optimi a sistemului ERP, companiile care detin propria infrastructura IT au obligatia de a se ocupa de mentenanta pentru tehnologiile din spatele aplicatiei: SQL Server, IIS, Server 2012 etc.

In cazul in care aceste companii nu au un departament IT sau acesta este de mici dimensiuni, orientat mai mult catre helpdesk si mentenanta statiilor de lucru, Senior Software le pune la dispozitie un serviciu de mentenanta a serverului SeniorERP, menit sa asigure buna functionare a aplicatiei si sa micsoreze semnificativ riscul aparitiei intreruperilor de activitate.

0+
Implementari de succes
0
Ani de experienta
0+
Angajati
0%
Crestere CA in 2022

Stabileste acum o intalnire si obtine o analiza de business gratuita!

Descopera cateva dintre povestile de succes ale clientilor nostri

close-link
close-link
close-link
close-link