Heinrig Distribution isi gestioneaza activitatile din depozit cu SeniorWMS

Heinrig Distribution, importator si distribuitor de tigarete, tigari din foi, bauturi spirtoase si vinuri isi gestioneaza activitatile in mod integrat cu SeniorERP, SeniorVisualBI si SeniorWMS. Compania activeaza pe piata din Romania din anul 2003, iar in 2014 a inregistrat o cifra de afaceri de 64 mil. EUR, cu 13% mai mare fata de anul anterior.

heinrig distribution implementeaza solutia wms romaniaIn anul 2012 managerii companiei au dorit sa gestioneze mai eficient resursele si astfel au ales sa utilizeze sistemele integrate ERP si BI. Un an mai tarziu au implementat si solutia WMS care a adus imbunatatiri substantiale in activitatile din depozit.

“In urma utilizarii SeniorWMS feedback-ul angajatilor din depozit este putin spus pozitiv. Acestia l-au primit cu optimism si entuziasm pentru ca au vazut ce inseamna un control al proceselor si cat de mult ii ajuta in activitatea de zi cu zi procedurile de lucru impuse odata cu implementarea WMS. Un astfel de sistem iti permite sa stii exact ce s-a facut cu toate produsele si care a fost traseul istoric al acestora, sa faci verificari amanuntite asupra activitatii desfasurate si sa verifici permanent nivelul de pregatire al fiecarui angajat din depozit. Un astfel de instrument este necesar in cadrul companiei daca doresti sa faci performanta.”
A declarat doamna Raluca Loghin, Purchasing Manager Heinrig Distribution.

In urma utilizarii solutiei SeniorWMS, compania Heinrig a reusit sa scada timpul de pregatire al comenzilor dar si sa imbunatateasca productivitatea angajatilor datorita implementarii unor proceduri bine puse la punct. In plus, erorile cu care se confruntau anterior in procesarea comenzilor au fost eliminate pentru ca aplicatia este foarte usor de utilizat si are o interfata intuitiva.

Integrarea sistemului WMS cu solutiile ERP si Business Intelligence a ajutat compania sa isi imbunatateasca permanent operatiunile si sa atinga un nivel ridicat de eficienta, flexibilitate si viteza de reactie la schimbarile pietei, ca dovada cresterea constanta a companiei din punct de vedere a cifrei de afaceri.

close-link
close-link
close-link
close-link