“Criza inseamna pericol, dar si oportunitate. Nu imi este frica sa investesc, chiar si in aceste conditii vitrege, si recomand colegilor sa faca la fel”
Gabriel Lemnariu, Presedinte al Asociatiei “Produs in Bucovina” si Director General al companiei Laktotrio 2001 Prod


Laktotrio, producatorul branzeturilor traditionale de Horodniceni, membru al Asociatiei “Produs in Bucovina”, transforma criza in oportunitate. Conducerea companiei isi dezvolta businessul prin investitii in tehnologie, fara compromiterea valorilor traditionale, pentru a asigura cresterea vanzarilor si gestionarea optima a resurselor.
Gabriel Lemnariu: Neavand un soft adecvat pentru gestionarea aspectelor ce tin de vanzarile din teritoriu dura foarte mult pana ajungeau la mine informatiile referitoare la competitorii din piata, ce face competitia, cand sunt modificari de pret, campanii etc. In plus, nu aveam cum sa stim daca a fost respectata acuratetea datelelor pentru ca oamenii de vanzari isi notau aceste lucruri efectiv cu pixul pe hartie, dupa care, cand ajungeau seara acasa, centralizau informatiile si le trimiteau printr-un formular de pe laptop. Acestea fiind spuse, pe langa faptul ca informatiile esentiale nu puteau fi transmise si filtrate in timp util, mai vorbim si de eroarea umana care poate interveni in astfel de situatii.

