Soft ERP pentru Companii de Distributie

Pentru a fi cat mai productivi, Distribuitorii trebuie sa fie capabili sa isi ajusteze si optimizeze in permanenta fluxurile de lucru interne pentru a-si mentine profitabilitatea in contextul unei piete competitive si in continua schimbare. Implementarea unui sistem ERP pentru companii de Distributie, de ultima generatie tehnologica, cu bune practici integrate si know-how acumulat in urma a sute de implementari in companii de distributie ii va ajuta sa atinga acest obiectiv.

Cateva dintre provocarile carora trebuie sa le raspunda zilnic Distribuitorii sunt:

erp distributie sistem erp pentru distribuitori

Satisfacerea cu succes a cererilor in continua schimbare ale clientilor

erp distributie sistem erp pentru distribuitori

Gestionarea eficienta a stocurilor mari si diversificate de produse

erp distributie sistem erp pentru distribuitori

Monitorizarea profitabilitatii in conditiile cresterii costurilor si scaderii preturilor

erp distributie sistem erp pentru distribuitori

Abordarea in timp util a modificarilor care apar in cadrul lantului logistic

Solutia completa ERP Distributie automatizeaza intregul ciclu de vanzare, de la primirea comenzii de la client pana la livrare. In plus:

Asigura managementul eficient al stocurilor

Ca sa ai intotdeauna articolul potrivit de vanzare, in cantitatea potrivita, la momentul potrivit, in locul potrivit si la pretul potrivit

Ofera instant informatii financiare corecte

Cu privire la preturi, vanzari, incasari, limite de credit si nu numai, ca sa poti lua cele mai potrivite decizii de business in timp util

Te ajuta sa le oferi servicii de calitate clientilor

Prin livrarea la timp a produselor, oferirea de informatii actualizate despre preturi si stocuri si cunoasterea in detaliu a preferintelor acestora

Simplifica procesele interne ale organizatiei

Pentru ca ai toate informatiile disponibile in aceeasi locatie sigura si poti seta, administra si monitoriza fluxuri de lucru cu pasi clari si bine definiti

SeniorERP pentru Distributie iti ofera in timp real date corecte despre comenzi de vanzare, liste de pret, livrari, facturi, incasari, stocuri si nu numai, ca sa poti identifica si rezolva rapid orice situatie aparuta in activitatea de Distributie:

Integreaza functionalitati financiare, de vanzari, achizitii si management stocuri

Ofera optiuni de cautare catre documentele sursa sau catre cel mai mic nivel de detaliere

Soft-ul ERP distributie online iti permite sa afli disponibilitatea in timp real a stocurilor in orice depozit sau locatie

Gestioneaza informatii detaliate despre loturi, termene de valabilitate si date de expirare

Sistemul ERP pentru servicii de distributie ofera detalii despre istoricul fiecarui client in parte: comenzi, livrari, plati si solduri

erp distributie productie servicii retail ecommerce

Ce spun clientii ERP Distributie?

Am ales Senior Software deoarece ofera o solutie completa ce acopera tot fluxul de lucru din cadrul companiei, este perfect adaptata domeniului nostru de activitate – distributie – si nu in ultimul rand este insotita de o echipa de consultanti cu o vasta experienta

Bogdan Perticas, Manager Importuri Ipercomp Exim - importator si distribuitor la nivel national de piese, accesorii si produse chimice auto

Implementarea solutiilor integrate de la Senior Software a avut consecinte pozitive in activitatea fiecarui angajat Lumy Tools si ne-a oferit siguranta lucrului bine facut. Cu ajutorul acestora am reusit sa obtinem mai mult timp pentru interpretarea rezultatelor si luarea deciziilor corecte

Moisa Gheorghe, Director Comercial Lumy Tools - printre primii 5 cei mai puternici jucatori locali din domeniul distributiei de scule si unelte

Functionalitatile specifice pentru activitatea de distributie si referintele pozitive din piata ne-au determinat sa alegem sistemul SeniorERP. Ne dorim in continuare o dezvoltare organica a afacerii si este absolut necesar ca solutiile informatice pe care le utilizam sa tina pasul cu dezvoltarea companiei si, mai ales, cu dezvoltarea generala a industriei

Florin Madar, Director General Temad Co - unul dintre principalii distribuitori nationali de produse auxiliare pentru constructii

Vezi cum se potriveste SeniorERP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la achizitii, vanzari B2B sau logistica

Alege SeniorERP integrat cu:

Business Intelligence este un sistem de raportare si analiza extrem de intuitiv, care ofera informatii relevante si precise catre oamenii potriviti, la momentul potrivit. Cu ajutorul sistemului BI oricine poate sa isi creeze singur rapoartele de care are nevoie, fara sa mai apeleze la personal tehnic dedicat care sa prelucreze datele si sa le prezinte intr-un format unitar.

Sistemul este dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in furnizarea de solutii informatice pentru analiza si vizualizarea datelor, utilizate in prezent de peste 61000 de companii din peste 50 de tari.

Peste 200 de companii au ales pana in prezent sistemul Business Intelligence.

Afla mai multe aici!

CPM (Corporate Performance Management) este singura solutie de management al performantei companiei cu Business Intelligence integrat. Solutia CPM ofera un mediu multidimensional de management al performantei companiei care asigura integritatea si consistenta informatiilor in cadrul organizatiei si permite automatizarea proceselor de:

  • Planificare si Bugetare
  • Simulare si Previziune
  • Raportare si Analiza
  • Generare Dashboard-uri
  • Consolidare Financiara

Platforma moderna pe care este dezvoltat sistemul CPM faciliteaza integrarea planurilor strategice, financiare si operationale, precum si controlul complet al performantei la nivelul intregii organizatii.

Descopera solutia CPM!

Monitorizarea Profitabilitatii si Analiza Business-ului pana in cel mai mic detaliu Corporate Performance Management

SFA este solutia perfecta pentru distribuitorii de bunuri de larg consum. Sistemul automatizeaza intregul flux de lucru, de la pregatirea vizitei pana la etapa de analiza si optimizare, facand vizitele pe teren mai profitabile ca oricand.

In doar 5 pasi obtii maximul de rezultate la punctul de vanzare:

  1. Planifici activitatile zilnice ale echipelor de pe teren
  2. Motivezi si responsabilizezi reprezentantii de vanzari
  3. Cresti disponibilitatea produselor si eficienta promotiilor
  4. Raspunzi prompt la cerintele clientilor tai
  5. Esti tot timpul cu un pas inaintea competitiei

Afla mai multe despre solutia SFA!

TMS este solutia de management integrat al activitatilor de livrare, alcatuita din 3 componente:

  • Planificarea comenzilor de vanzare pe rute optime de transport
  • Managementul complet al livrarilor
  • Navigatie profesionala prin GPS

Cateva dintre functionalitatile avansate pe care sistemul le ofera flotelor auto sunt: planificare automata si optimizare rute, creare rute impuse, alocare curse, navigatie profesionala si monitorizare GPS, calcul costuri transport si emisii CO2, gestionare coduri bare, urmarire colete etc.

Afla mai multe despre solutia TMS!

software transport managementul complet al livrarilor

Solutia WMS gestioneaza marfurile de la receptie si pana la livrare, oferind companiilor acces la tehnologii de ultima generatie din domeniul managementului depozitelor, pentru performanta si acuratete ridicata in operatiunile logistice.
Cateva dintre functionalitatile pe care le ofera WMS sunt:

  • Scanare marfa la receptie
  • Asezare, localizare marfa
  • Pick-by-light/by-voice, wave picking
  • Reaprovizionare automata
  • Tiparire, scanare coduri de bare
  • Etichetare, impachetare comenzi
  • Descarcare FIFO/FEFO
  • Trasabilitate loturi
  • Inventariere automata
  • Raportare, urmarire KPI

Click aici pentru mai multe detalii despre WMS!

sistem erp distributie productie servicii retail ecommerce

Solutia de optimizare a stocurilor de la Senior Software iti indica ce sa comanzi, cat sa comanzi, cand sa comanzi si unde sa stochezi marfa, astfel incat sa obtii un echilibru perfect intre profitabilitatea afacerii si calitatea serviciilor oferite clientilor.

Cu ajutorul solutiei de optimizare a stocurilor dedici cu pana la 80% mai putin timp procesului de aprovizionare si planificare stocuri si obtii:

  • 15% Crestere a veniturilor
  • 20% Reducere a stocurilor
  • 5% Crestere a productivitatii
  • 15% Diminuare a cheltuielilor

Afla mai multe!

Solutia E-commerce este o platforma de comert electronic personalizabila, care se adapteaza automat la orice fel de device, desktop sau mobil. In functie de specificul afacerii tale, poti alege intre:

  • B2C sau magazin online, pentru vanzarea catre clientii finali
  • Portal B2B, pentru vanzarea catre companii
  • Portal generare prospecti, pentru servicii/produse cu valoare mare

Cateva dintre avantajele platformei E-commerce de la Senior Software sunt:

  • Este o platforma 100% customizabila
  • Este integrata nativ cu SeniorERP
  • Se poate integra si cu alte solutii ERP
  • Beneficiezi de upgrade periodic al platformei
  • Importul listelor de produse se face gratuit
  • Include servicii de optimizare SEO

Afla mai multe aici!

HR este solutia completa de management al resurselor umane, care gestioneaza intregul ciclu de evolutie al angajatului, de la recrutare pana la pensionare.

Beneficiile pe care le ofera solutia HR sunt:

  • Economii considerabile de timp si bani
    Pentru ca ai toate informatiile in acelasi loc
  • Viteza crescuta de reactie
    La orice modificare cu privire la angajatii tai
  • Imbunatatirea comunicarii interne
    Intre angajati, respectiv intre angajati si manageri
  • Transparenta crescuta a proceselor de HR
    Datele putand fi accesate cu usurinta

Afla mai multe!

sistem erp distributie productie servicii retail ecommerce

Comunicarea prin EDI (Electronic Data Interchange) inlocuieste trimiterea sub forma de fax sau hartie a diverselor documente folosind formate XML, bazate pe standarde acceptate pe scara larga. EDI este folosit de companii din industrii diverse, pentru eficientizarea schimbului de documente operative cu partenerii si furnizorii, insa cu precadere de marile lanturi de International Key Accounts (IKA). Documentele standard, utilizate in activitatea cotidiana in relatia cu partenerii pot fi transmise intre sisteme informatice cu minim de interventie umana, automatizand procese si fluxuri de informatie.

De ce sa utilizezi EDI?

  • Reduci semnificativ costurile si timpul de lucru
  • Scazi numarul de erori cauzate de manipularea documentelor
  • Tranzactiile sunt mult mai rapide si mai sigure
  • Cresti viteza de rotatie a stocurilor si utilizezi mai eficient spatiile de depozitare
  • Obtii cresterea performantelor in raportare si a acuratetii in preluarea comenzilor
sistem erp distributie productie servicii retail ecommerce

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea Solutiei SeniorERP!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link