ERP pentru Servicii Profesionale si gestionare Clienti

Succesul in activitatea de Servicii tine de modul in care reusesti sa atragi si sa retii clientii, asigurandu-te totodata ca activitatile pe care le executi sunt profitabile. De aceea, este necesar sa te asiguri in permanenta ca esti mai bun decat competitorii tai in ceea ce priveste gestionarea relatiei cu clientii si respectarea termenelor limita ale proiectelor. Acestea pot fi obtinute cu ajutorul unui sistem Enterprise Resource Planning (ERP) dedicat pentru companii care ofera servicii, capabil sa iti ofere o imagine completa asupra activitatilor, cerintelor si proiectelor clientilor. Sistemul software ERP pentru Servicii Profesionale si gestionare Clienti pe care ti-l oferim integreaza componenta financiara cu cea de management al clientilor, la care se adauga capabilitati de urmarire a costurilor, automatizare a activitatilor de service si management al timpului, devenind astfel solutia perfecta pentru companiile de servicii.

Iata cateva dintre provocarile carora trebuie sa le faca fata companiile de Servicii:

erp servicii sistem erp pentru servicii

Mentinerea unei relatii excelente cu clientii existenti si in acelasi timp semnarea de noi contracte

erp servicii sistem erp pentru servicii

Cererea in continua crestere a clientilor pentru extinderea ofertei de servicii

erp servicii sistem erp pentru servicii

Asigurarea revenirii clientilor si obtinerea de referinte, prin livrarea la timp si in buget

erp servicii sistem erp pentru servicii

Oferirea de preturi competitive concomitent cu mentinerea profitabilitatii

Sistemul ERP pentru Servicii si Clienti automatizeaza procesele de vanzare,
marketing si service, iar in plus:

Ai vizibilitate si control asupra relatiei cu clientii, precum si a taskurilor, activitatilor si cheltuielilor atasate proiectelor

Automatizeaza operatiuni precum: emiterea de facturi, urmarirea creantelor si comunicarea cu clientii

Te ajuta sa mentii satisfactia clientilor si productivitatea angajatilor

Iti pune la dispozitie informatii critice cu privire la datele financiare si utilizarea resurselor implicate in proiect

Cu SeniorERP descoperi la timp problemele, previi intarzierile si mentii costurile, asigurand in acelasi timp interactiuni de calitate cu clientii tai

Pentru activitati simple de servicii

Sistemul ERP ofere procese facile de introducere a comenzilor si de facturare, precum si fluxuri de lucru care integreaza clientii, informatiile contabile si raportarea financiara.

Pentru companiile de servicii care lucreaza cu proiecte

Sistemul ERP gestioneaza operatiunile de management al bugetelor, calendarele, facturarea, analiza profitabilitatii si raportarea la nivel de proiect.

Pentru companiile de servicii care ofera suport clientilor

Sistemul ERP gestioneaza eficient activitatile bazate pe servicii, inclusiv managementul tichetelor de suport si managementul contractelor.

Pentru companiile de servicii care ofera

Reparatii, mentenanta si gestioneaza garantii si/sau piese de schimb facturabile care necesita stocare, sistemul gestioneaza activitati de achizitie, depozitare si facturare.

erp distributie productie servicii retail ecommerce

Ce spun clientii ERP Servicii?

Singurul mod in care o companie de dimensiune medie precum Barta Ati poate supravietui este avand un soft de incredere, care sa ne protejeze informatiile, sa ne atentioneze atunci cand ceva nu este corect, sa ne ofere siguranta asupra inregistrarilor contabile si o viziune de ansamblu asupra afacerii, iar solutia integrata de la Senior Software indeplineste aceste conditii

Ludovic Barta, Director General Barta Ati - important distribuitor si retailer de bauturi, tigari, dulciuri si cafea din Satu Mare

In momentul in care vechiul program de contabilitate nu a mai raspuns cerintelor noastre am inceput sa cautam solutii mult mai eficiente din punct de vedere al operarii si exploatarii datelor. Prezentarea care ne-a fost facuta in mod profesionist de catre Senior Software ne-a convins ca SeniorERP ne va rezolva multe probleme cu care ne confruntam

Jecu Cristian, Administrator Interada - liderul de piata in domeniul productiei, instalarii si intretinerii instalatiilor de interfon pentru imobile

Vezi cum se potriveste SeniorERP modelului tau de business!

Alege solutia care acopera cu succes nevoile oamenilor din toate departamentele, de la resurse umane si financiar pana la vanzari, project management si suport clienti

Alege SeniorERP integrat cu:

Business Intelligence este un sistem de raportare si analiza extrem de intuitiv, care ofera informatii relevante si precise catre oamenii potriviti, la momentul potrivit. Cu ajutorul sistemului BI oricine poate sa isi creeze singur rapoartele de care are nevoie, fara sa mai apeleze la personal tehnic dedicat care sa prelucreze datele si sa le prezinte intr-un format unitar.

Sistemul este dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in furnizarea de solutii informatice pentru analiza si vizualizarea datelor, utilizate in prezent de peste 61000 de companii din peste 50 de tari.

Peste 200 de companii au ales pana in prezent sistemul Business Intelligence.

Afla mai multe aici!

CPM (Corporate Performance Management) este singura solutie de management al performantei companiei cu Business Intelligence integrat. Solutia CPM ofera un mediu multidimensional de management al performantei companiei care asigura integritatea si consistenta informatiilor in cadrul organizatiei si permite automatizarea proceselor de:

  • Planificare si Bugetare
  • Simulare si Previziune
  • Raportare si Analiza
  • Generare Dashboard-uri
  • Consolidare Financiara

Platforma moderna pe care este dezvoltat sistemul CPM faciliteaza integrarea planurilor strategice, financiare si operationale, precum si controlul complet al performantei la nivelul intregii organizatii.

Descopera solutia CPM!

Monitorizarea Profitabilitatii si Analiza Business-ului pana in cel mai mic detaliu Corporate Performance Management

SFA este solutia perfecta pentru companiile cu echipe mobile, care presteaza diverse servicii pe teren. Sistemul automatizeaza intregul flux de lucru, de la pregatirea vizitei pana la etapa de analiza si optimizare, facand vizitele pe teren mai profitabile ca oricand.

In doar 5 pasi obtii maximul de rezultate la punctul de vanzare:

  1. Planifici activitatile zilnice ale echipelor de pe teren
  2. Motivezi si responsabilizezi reprezentantii de vanzari
  3. Cresti disponibilitatea produselor si eficienta promotiilor
  4. Raspunzi prompt la cerintele clientilor tai
  5. Esti tot timpul cu un pas inaintea competitiei

Afla mai multe despre solutia SFA!

Solutia E-commerce este o platforma de comert electronic personalizabila, care se adapteaza automat la orice fel de device, desktop sau mobil. In functie de specificul afacerii tale, poti alege intre:

  • B2C sau magazin online, pentru vanzarea de servicii catre clientii finali
  • Portal generare prospecti, pentru servicii care necesita personalizare

Cateva dintre avantajele platformei E-commerce de la Senior Software sunt:

  • Este o platforma 100% customizabila
  • Este integrata nativ cu SeniorERP
  • Se poate integra si cu alte solutii ERP
  • Beneficiezi de upgrade periodic al platformei
  • Importul listelor de produse se face gratuit
  • Include servicii de optimizare SEO

Afla mai multe aici!

HR este solutia completa de management al resurselor umane, care gestioneaza intregul ciclu de evolutie al angajatului, de la recrutare pana la pensionare.

Beneficiile pe care le ofera solutia HR sunt:

  • Economii considerabile de timp si bani
    Pentru ca ai toate informatiile in acelasi loc
  • Viteza crescuta de reactie
    La orice modificare cu privire la angajatii tai
  • Imbunatatirea comunicarii interne
    Intre angajati, respectiv intre angajati si manageri
  • Transparenta crescuta a proceselor de HR
    Datele putand fi accesate cu usurinta

Afla mai multe!

sistem erp distributie productie servicii retail ecommerce

Comunicarea prin EDI (Electronic Data Interchange) inlocuieste trimiterea sub forma de fax sau hartie a diverselor documente folosind formate XML, bazate pe standarde acceptate pe scara larga. EDI este folosit de companii din industrii diverse, pentru eficientizarea schimbului de documente operative cu partenerii si furnizorii, insa cu precadere de marile lanturi de International Key Accounts (IKA). Documentele standard, utilizate in activitatea cotidiana in relatia cu partenerii pot fi transmise intre sisteme informatice cu minim de interventie umana, automatizand procese si fluxuri de informatie.

De ce sa utilizezi EDI?

  • Reduci semnificativ costurile si timpul de lucru
  • Scazi numarul de erori cauzate de manipularea documentelor
  • Tranzactiile sunt mult mai rapide si mai sigure
  • Cresti viteza de rotatie a stocurilor si utilizezi mai eficient spatiile de depozitare
  • Obtii cresterea performantelor in raportare si a acuratetii in preluarea comenzilor
sistem erp distributie productie servicii retail ecommerce

Ai nevoie de mai multe informatii?

Descarca prezentarea Solutiei SeniorERP!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link