sistemelor de managementDatorita experientei acumulate in domeniu, precum si a pregatirii echipei Senior Software, procesul de implementare a sistemelor de management al afacerii pe care le oferim se desfasoara dupa un plan bine stabilit, care asigura buna functionare a solutiilor dupa finalizarea acestui proces.

Cateva dintre etapele clasice ale unui proces de implementare sunt urmatoarele:

  1. Planificarea implementarii pe baza analizei proceselor de afaceri.

Scopul etapei de planificare a proiectului este acela de a confirma cerintele in ceea ce priveste planificarea temporala si participantii. De asemenea, se convine asupra unui cadru de implementare si se definesc rolurile si responsabilitatile consultantilor, respectiv al personalului din partea clientului care participa la implementare.

  1. Instalarea sistemului

Aceasta faza va implica instalarea sistemului pe platforma hardware a clientului daca acesta a optat pentru implementare ERP on premises. Consultantul tehnic va pregati mediul, asigurandu-se ca echipamentele hardware, sistemul de operare, reteaua si baza de date sunt setate corect inaintea instalarii aplicatiei. Va fi apoi instalata aplicatia, bazele de date vor fi initiate si vor fi realizate teste pentru a verifica functionalitatea instalarii.

  1. Training-ul utilizatorilor

In cadrul perioadei de implementare se agreeaza de comun acord un calendar pentru perioadele de training. Scopul acestei faze este de a asigura training-ul utilizatorilor, prezentandu-le noul sistem, sfera de actiune si functionalitatile acestuia.

Trainingul este modular, fiecarei grupe de training ii vor fi prezentate in detaliu functionalitatile aplicatiei conform activitatilor pe care acea grupa o desfasoara. La sfarsitul training-ului, dupa recapitulare, are loc testarea utilizatorilor, astfel incat momentul de „Go live” al aplicatiei sa aiba loc in conditii optime.

  1. Configurarea sistemului si Importul datelor

Aceasta etapa se desfasoara pe parcursul intregii implementari, prin identificarea nevoilor de configurare a aplicatiei. Importul datelor are loc inainte de „Go live-ul” aplicatiei.

  1. Go live

Daca testele utilizatorilor au avut rezultate satisfacatoare si datele au fost importate cu succes, se trece la ultima etapa a implementarii, respectiv Go Live-ul, momentul din care se incepe lucrul efectiv in sistemul de management al afacerii. Un consultant de implementare va ramane la dispozitia clientului, intre 2 si 5 zile in functie de complexitatea proiectului si tipul de implementare ales, pentru a supraveghea desfasurararea optima a lucrului cu aplicatia.

close-link
close-link
close-link
close-link