FARMA

Medicamentul corect, la timpul potrivit, la pretul corect: imbunatatirea intregului proces decizional in industria farma!
Industria farmaceutica este bazata mai degraba pe inovatie clinica si stiintifica, decat pe un proces repetitiv. In plus, atat din punct de vedere social, cat si economic, industria Stiintei pentru Viata se modifica substantial odata cu: imbatranirea si inmultirea populatiei, cresterea gradului de educatie in randul pacientilor si consolidarea pietei.

Inca din primele etape si pana la finalul ciclului de viata al oricarui produs, solutia CPM ajuta companiile farmaceutice sa ia decizii mai bune de cercetare si comerciale, combinand analiza, planificarea si simularea. Solutia CPM le ofera companiilor farmaceutice posibilitatea de a obtine excelenta clinica, operationala si financiara si de a imbunatati colaborarea cu furnizorii si clientii.

Pentru a continua sa inoveze si pentru a se putea concentra din ce in ce mai mult pe pacient, industria farma are nevoie sa raspunda profitabil eforturilor sale de cercetare si dezvoltare si sa evolueze de la abordarea traditionala a vanzarilor. Acest lucru implica gestionarea corecta si controlul volumelor mari de date care sunt imprastiate de-a lungul lantului de aprovizionare.

Din laborator pana la raft, solutia CPM imbunatateste toate procesele decizionale ale companiilor farma prin intermediul unei singure platforme pentru analiza, planificare si simulare, ajutand organizatiile sa isi imbunatateasca procesele de cercetare si comerciale.

Solutia CPM ajuta companiile farma sa obtina excelenta clinica, operationala si financiara si sa intareasca colaborarea cu furnizorii si clientii prin optimizarea proceselor din:

Cercetare si dezvoltare:

Definirea celui mai profitabil mix de produse prin integrarea analizei de proiect, planificarii si previzionarii

Reducerea costurilor de testare prin controlul mai eficient al performantei fiecarui set de testare in parte

Alinierea nivelurilor productiei cu vanzarile asteptate prin intermediul planificarii si previzionarii vanzarilor si operatiunilor

Operatiuni:

Obtinerea unor informatii mai relevante in ceea ce priveste situatiile operationale din cadrul lantului de aprovizionare si a fluxului logistic

Cresterea nivelului de detaliere in planificarea cotelor de distributie si evaluarea cifrei de afaceri per produs

Optimizarea canalelor de distributie pentru produsele branduite, generice si cele fara prescriptie medicala

Raportarea si compararea la nivelul diferitelor modalitati de prezentare (de ex.: tablete vs pachete)

Micsorarea intervalului de lansare pe piata prin imbunatatirea modului in care este urmarita conformitatea produsului

Vanzari & Marketing:

Obtinerea unei viziuni complete asupra marjelor de profit ale produselor in cadrul tuturor canalelor de vanzare (chimisti, magazine de discount, magazine universale, farmacii etc.) pana la nivel de raft

Integrarea planificarii Vanzarilor si Operatiunilor cu datele de vanzari oferite de companiile care ofera servicii de date in sanatate

Cresterea proactivitatii in piata generala de medicamente prin intermediul analizelor

Imbunatatirea relatiei dintre medici si pacienti prin monitorizarea campaniilor de vanzari si analiza confidentialitatii medic-pacient

Ajustarea dinamica a strategiilor de pret prin integrarea Previzionarii Promotiilor cu previzionarea cererii

Pastrarea valorii brandului si a loialitatii pacientilor prin intermediul analizei Pierderea Exclusivitatii

Clienti Senior Software

Gestioneaza mai usor bugetele si rapoartele companiei, cu o singura solutie - Corporate Performance Management System!

Vezi si alte industrii

Productie

Auto

Alimente si bauturi

Sanatate

Retail

Constructii

Energie si Utilitati

Meniu

Ai nevoie de mai multe informatii?
Descarca prezentarea Solutiei CPM!
close-link
close-link
close-link
close-link
close-link