Demararea proiectului "Platformă inovativă pentru eficientizarea activității IMM-urilor din România"

Noutati
sigle fonduri europene 2023

Senior Software Agency SRL, cu sediul social în Bucureşti, Sector 5, Bd. Tudor Vladimirescu, Nr. 45, Nr. Cadastral 200670-C1, Et. 1-2, derulează începând cu 22.07.2022, proiectul cu titlul “Platformă inovativă pentru eficientizarea activității IMM-urilor din România”, cod MySMIS 142621, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 27/221_ap3/22.07.2022, încheiat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României, în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Competitivitate. Valoarea totală a proiectului este de 16.178.391,87 lei, din care finanțarea nerambursabilă este de 11.209.029,58 lei (valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este 8.967.223,66 lei și valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este 2.241.805,92 lei). Proiectul se implementează la sediul social până la data de 31.12.2023. Scopul / obiectivul general al proiectului este susținerea inovării și creșterea productivității societăților mici și mijlocii din România, prin implementarea unei versiuni inovative de ERP și a unor servicii specializate, bazate pe această versiune de produs. În urma implementării proiectului, Senior Software Agency SRL va crea o platformă inovativă pentru gestionarea integrată a resurselor care va acoperi în întregime fluxurile de lucru din cadrul companiilor, din etapa de procesare a documentelor, până la automatizarea și planificarea activităților de producție și inclusiv consolidarea datelor în rapoarte intuitive, ușor de utilizat și de interpretat cu ajutorul unor componente digitale de ultimă generație, acesta fiind rezultatul final al proiectului.

erp fonduri europene proiect senior software inovatie

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020
Competitivi împreună

Date de contact: Cernat Daniela – Manager de proiect, Tel.: 0734442788, E-mail: DCernat@seniorsoftware.ro

Principalele functionalitati dezvoltate in cadrul proiectului de finantare:

Digitalizarea informatiilor este in continuare un domeniu in expansiune. Chiar daca exista multe solutii de prelucrare a informatiilor, majoritatea permit output de informatii, adica ofera posibilitatea de a crea documente pe baza datelor deja existente in aplicatie (de exemplu: facturi, avize, contracte etc.), insa pentru input de informatii, de cele mai multe ori, procesarea se face manual. Astfel, exista operatori care introduc manual informatiile din documentele primite de la clienti sau parteneri, fie ca aceste informatii vin in format fizic, documente in format PDF/ JPEG sau pe e-mail.

In astfel de situatii, in care documentele primite din exterior sunt procesate si introduse manual de catre un operator in sistemul ERP, exista risc de erori, mai ales ca aceste activitati sunt repetitive. Cu ajutorul unor tehnologii capabile sa recunoasca si sa citeasca automat textul, precum cea de Recunoastere Optica a Caracterelor sau OCR (Optical Character Recognition), introducerea in sistemul ERP a documentelor primite fie in format fizic, fie sub forma de imagine sau fisier PDF se va realiza mult mai rapid. Scopul integrarii acestei functionalitati in SeniorERP este de a reduce semnificativ interventia umana in procesarea diferitelor tipuri de documente (facturi de achizitie, deconturi de cheltuieli si nu numai).

Portalul B2B le va permite clientilor sa comunice mai eficient cu partenerii lor si le va oferi o modalitate rapida de a-si accesa informatiile cu privire la contracte, date financiare, solicitari de suport etc. Datorita integrarii cu solutia ERP, datele vor fi tot timpul actualizate, iar informatiile cu privire la interactiunile clientilor ajung in aceeasi baza de date, astfel incat sa poata fi create rapoarte complexe consolidate, din mai multe surse de date (Big Data).

Folosind portalul Senior B2B, clientii nu mai depind de un consultant de vanzari si pot plasa comenzile 24/7 de oriunde s-ar afla. Mai mult, au acces la stocuri si preturi actualizate. Din cateva clickuri, fiecare client isi poate verifica soldul, platile, scadentele, starea comenzilor si a livrarilor sau pot actualiza datele de contact. Intr-o locatie sigura se vor reuni toate materialele de marketing sau cele tehnice, politicile companiei sau diverse documentatii. Toate aceste avantaje ajuta la minimizarea timpului manual de operare a documentelor necesare in relatia cu clientul.

Activitatea producatorilor nu se limiteaza doar la ceea ce se intampla in cadrul fabricii. Aceasta are in vedere si furnizorii, reteaua de transport si distribuitorii care ofera materiile prime si materialele utilizate, precum si retailerii, si clientii care folosesc produsele si genereaza cererea. De aceea, pentru a face fata provocarilor specifice pietei din care fac parte, au nevoie de informatii corecte, primite in timp util, precum si de colaborare eficienta, atat in cadrul companiei, cat si la nivelul lantului logistic si a retelei de parteneri. Toate acestea pot fi obtinute cu ajutorul unui sistem ERP integrat, capabil sa ofere vizibilitate completa asupra intregii activitati.

Pentru a putea optimiza procesele de lucru din productie si pentru a urmari eficienta liniilor de productie, datele preluate de la utilaje cu ajutorul unui sistem de tip OPC Server (Open Platform Communications Server) vor fi integrate in modulul de productie al sistemului SeniorERP. SeniorERP gestioneaza procese simplificate de productie, completand astfel cu succes componenta de management al stocurilor. Pune la dispozitie retete de productie, precum si operatiuni de intrare in productie, repartizare a costurilor, consum al materiilor prime si intrare in gestiune a produselor finite. Astfel, modulul de productie urmareste doar procesele de gestiune (urmarirea stocurilor din fluxul de productie) si de contabilitate (urmarirea costurilor productiei si a inregistrarilor contabile aferente), iar fluxul operational se gestioneaza manual, in afara sistemului ERP. Prin integrarea noilor date in ERP vor fi dezvoltate noi functionalitati, astfel incat mare parte din procesele productiei sa se poata administra din sistemul informatic ERP.

Dupa colectarea informatiilor, vom furniza urmatoarele solutii de BigData necesare pentru consolidarea si raportarea acestor date: solutia de Business Intelligence – SeniorBI va converti datele introduse in sistemul SeniorERP in informatii care vor ajuta utilizatorii sa analizeze performanta fluxurilor de business si sa ia rapid deciziile necesare de management; impreuna cu solutia SeniorCPM, vom oferi companiilor un pachet software complet ce va acoperi nevoile de raportare si bugetare.

Prin automatizarea proceselor de colectare, integrare, verificare si prelucrare a datelor primare, timpul beneficiarilor va putea fi folosit mai eficient, deoarece accentul se va pune pe interpretarea rapoartelor si intocmirea unui plan de masuri, eliminand task-urile manuale si periodice de intocmire a rapoartelor. In acelasi timp, va fi asigurata acuratetea informatiilor prin prevenirea erorilor umane ce ar putea interveni in prelucrarea manuala.

Va fi asigurata de asemenea existenta unei versiuni unice de raportare ce respecta standardele de calcul si prezentare stabilite la nivel de companie. Avantajul acestei variante este clar fata de cea in care utilizatorii se bazeaza, de exemplu, pe fisiere Excel, unde putem intalni inconsistente in modul de calcul, dar si modalitati diferite de reprezentare a valorilor. Aceste aspecte influenteaza semnificativ gradul de usurinta privind consolidarea datelor si compararea rezultatelor.

Despre Senior Software

Cu o cifra de afaceri de peste 37 milioane RON, Senior Software este unicul furnizor, dezvoltator si integrator de solutii software din Romania care pune la dispozitie un pachet complet de sisteme integrate pentru managementul afacerilor de cursa lunga.

Compania a pornit activitatea in anul 2003 cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 7 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, solutii de analiza si bugetare, softuri pentru logistica, productie, HR si e-commerce. In decursul celor aproape 20 de ani de existenta pe piata de solutii software, Senior Software a realizat peste 450 de implementari de succes in toate colturile tarii, pentru afaceri de diferite dimensiuni si din variate industrii, care isi desfasoara activitatea atat in Romania, cat si in afara tarii. Printre companiile care se regasesc in portofoliul de clienti Senior Software se numara: QFort, Regina Maria, Delaco, Porsche Romania, Dinamic 92, Sipex Company, Ocean Fish, Frigotehnica, SanoVita, Stera Chemicals, Croco, Herlitz etc.

Citeste si:

close-link
close-link
close-link
close-link